Hoi allemaal!
Onze baby's groeien natuurlijk allemaal als kool, met de nodige mijlpalen die daar bij horen.
Het lijkt mij heel leuk om iedereen z'n mijlpalen te lezen, groot of klein!
Ik begin graag:
Onze meid is begonnen met omrollen van buik naar rug! Super trots op haar, met haar 7 weken 🥰 Maar waar is m'n baby gebleven 😅🤣
Het is hier de week van de bijna’s😂. Bijna een 2e tandje, bijna kruipen, bijna zelfstandig zitten, bijna optrekken. Het menneke is zo hard aan het werk en oefenen. Heerlijk op te zien 😍😍😍
Wow, hoeveel tandjes heeft jouw dochter al? Dit krijgt mijn dochtertje met ...
2 onderin... 🙈 Nog niet eens echt volgroeid.. Verder nog geen tandjes onderweg.. Ik dacht dat er wat bij kwam, maar bleek vals alarm.
Maar ze kauwt 't gewoon weg. 🙈
2 mijlpaaltjes:
- Hij kan vanuit de lig- naar de zitpositie komen. Heel schattig als hij net wakker is, gaat zitten en nog duf om zich heen kijkt 😍
- Hij zwaait terug met z’n handje als iemand met zijn/haar hand zwaait en “bye bye” zegt.
Hier toevallig ook gisteren voor het eerst zelf gaan zitten😍. Ik moest bijna huilen zo trots was ik😂.
Hij zwaait al een paar weken en sinds deze week klapt hij ook in zijn handjes, zo schattig🥰.
Hier de ene naar de andere mijlpaal, hij kon al heel vroeg kruipen en met 7 mnd langs de bank lopen. Nu is ie morgen 8 mnd, besloot meneer dat ie ook wel los kon laten, en dus los staan😱 waar is m'n kleine baby toch gebleven😱😱😱
Yeah! Hier is het nog veel side planken en frustratie maar het zit er volge ...
Hier nog totaal geen frustratie dat ze niet kan zitten. Volgens mij vindt ze het veel te relaxed op haar buik en dat ze al kan tijgeren. Ze ziet het nut van zitten denk ik nog niet. 🙃