434 Reacties
3 jaar geleden
Ik vind het zo heerlijk dat mn meisje gericht naar speeltjes kijkt. Als ze in de box ligt en ik zet de mobiel aan, dan spartelt ze van plezier met een lach van oor tot oor!
Ook haar speelgoedlama’s aan de wagen zijn rete interessant! Ze kijkt er naar en slaat ze naar ze (en raakt ze of houdt ze vast) , 1 lama maakt dan geluid omdat er balletjes in een ring er onder zitten. Dat kan ze echt 10 minuten volhouden. Zo schattig!
Kletsen/brabbelen daarentegen doet ze niet, dat is gewoon niet interessant. 😂
Ik vind het juist leuk om te lezen waar andere baby’s mee bezig zijn. Ik zie dat het voor sommige voelt alsof het een wedstrijd is. Ergens snap ik wat er bedoelt wordt. Maar in heel veel gevallen is het voornamelijk dat ouders zo trots zijn dat ze het met heel de wereld willen delen.
Ik weet vanuit mijn werkveld dat baby’s ontwikkelen waar ze in geïnteresseerd zijn. Alle kinderen hebben andere interesses, dus ontwikkelen dingen dus op een ander tempo. Daardoor kan ik het misschien meer loslaten🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op annaniempje
Ik vind het zo heerlijk dat mn meisje gericht naar speeltjes kijkt. Als ze ...
Ja leuk he, om te lezen wat andere baby’s leuk vinden. De mijne kletst juist heel veel, maar heeft op de boxmobiel en babygym na to-taal geen interesse in speelgoed! Slaat er ook niet naartoe ofzo. Hij kan er trouwens wel lang naar kijken zonder zich te vervelen.
Zo klein en toch zijn ze allemaal al zo anders 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Ja leuk he, om te lezen wat andere baby’s leuk vinden. De mijne kletst juis ...
Nou zeker! Zo klein en dan echt al dat eigen persoonlijkheidje ik hou er van!
3 jaar geleden
Ze stopte nu wat vaker haar handjes in haar mond, soms net iets te ver 😂. Ze probeer haar speelgoed te pakken, wat voor haar soms frustrerend is als t niet lukt. Ze lacht steeds meer en brabbelt ook veel meer soms met een gilletje
3 jaar geleden
💛
Dat 'wat kan jouw kindje al' gedoe vind ik ook erg vermoeiend en daarna ...
Zeker waar, mijn oudste is nu 8 liep met 10 maanden was zindelijk met 2 jaar fietse met 3 zonder zijwieltjes. Al met al grove motoriek heel vlot. Toch blijkt nu dat hij moeite met lezen en rekenen heeft (dyslexie en dyscalculie). Mijn jongste van 11 weken haat tummy time dus voordat hij een keer omrolt zijn we weken verder. Elk kind groeit op elke manier, de 1 sneller dan de ander. Geniet vooral voor je het weet zijn ze groot ❤
3 jaar geleden
Ons meisje heeft hier het hoge gillen ontdekt als onderdeel van het brabbelen. Ik denk dat de buren deze nieuwe vaardigheid ook ontdekt hebben. 🙉 haha
3 jaar geleden
Ah bedankt voor je reactie! Ik voelde me al bijna schuldig dat ik dit topic ...
Zeker niet doen elke ouder is trots op de nieuwe fases van zijn/haar kindje.
Belangrijkste is genieten en niet onzeker zijn als het wat langer duurt. Ze ontwikkelen zichzelf op hun eigen manier in prachtige grote mensjes.
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Ja leuk he, om te lezen wat andere baby’s leuk vinden. De mijne kletst juis ...
Helemaal mee eens!
Wat grappig onze dochter heeft dat ook. Vooral contact met je maken vindt ze leuk en ook het boxmobiel. De rest vindt ze gewoon niet interessant.. op lampen na, lijkt wel of ze in trance is dan. Kan ze naar blijven kijken 🤣🤣
3 jaar geleden
Reactie op mdr90
🥰 ze lacht nu met een schaterlach echt zo schattig. Helemaal verliefd
Ooow kan niet wachten! 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Ienieminie20
Helemaal mee eens!
Wat grappig onze dochter heeft dat ook. Vooral contact ...
Ja wat is de fascinatie met lampen? Ook als ze uitstaan, kan ze heel lang naar de plafondlampen kijken en lachen.
3 jaar geleden
Reactie op fleurtjefleur
Ja wat is de fascinatie met lampen? Ook als ze uitstaan, kan ze heel lang n ...
Hier zijn de lampen aan het plafond ook een van de boeiendste dingen 😂
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Wouw... Mijn dochter draait... Van buik naar rug, en nu ook van rug naar bu ...
Knappe meid 🥰