434 Reacties
3 jaar geleden
Misschien niet een echte mijlpaal maar voor papa en mama wel.. gister met de camper naar Zwitserland, opa bezoeken.. rit van 10uur (incl omde 2u stoppen) en alleen maar gelachen gespeeld en geslapen! Geen traantje gelaten!
Thuis altijd moeite met slapen..
Net weer in het bedje gelegd om een dutje te doen en hij slaapt!! Thuis wilt hij noooit in zn bedje slapen en zeker niet zonder slag of stoot!
Ben zo trots! Zou bijna denken dat ik het verkeerde kind meegenomen heb馃ぃ馃ぃ
3 jaar geleden
Reactie op LMR
Nu al drie nachten in zijn eigen kamer in zijn ledikant geslapen! Net verhu ...
Oow jeej!!馃コ馃コ echt een dingetje he! Je kleintje gaat op kamers馃槈 mijn ventje slaapt nu ook sinds een klein weekje op zn eigen kamertje! Ik vond het spannender dan hij zelf volgensmij 馃き
3 jaar geleden
Mijn baby probeert zelf te zitten. Althans ze traint dr buikspieren erg goed want ze blijft steeds naar voren komen als ze ligt.. vond t een beetje vroeg gezien ze dan weer niet rolt. Maar goed ze komt iedere dag een stukje verder, vooral als er een kussentje onder haar ligt 馃槄
3 jaar geleden
Mn manneke rolde vandaag bijna helemaal van zn rug naar zn buik!! Hij bleef half hangen op zn arm omdat hij een speeltje vast had. Toen hij terug rolde kwam zn koppie best hard op t boxkleed. Gebeurt dat bij jullie ook wel eens? Hij moest niet huilen ofzo en stopte zn speeltje weer in zn mond dus t zal wel goed zijn馃ぃ morgen zal hij vast helemaal door rollen! Leuk leuk!
3 jaar geleden
Me baby probeert zelf te zitten haha. Ze wilt heel graag naar voren komen en wanneer ik haar terug zet komt ze weer naar voren. Als ze op der rug ligt, houd ze haar voetjes vast. En ze stopt alles in haar mond, wat ze vast heeft
3 jaar geleden
Waar is mijn kleine baby gebleven!?馃槺 ze houdt zelf haar flesje vast, kan zelf met een lepeltje eten in haar mondje doen, wilt graag zitten, als ze op haar buik ligt zet ze haar voetjes af en komt vooruit, ze pakt haar speen van tafel en doet hem zelf in en ze drinkt ook nu uit een gewone beker water馃檲 super trots dat ze dit al kan maar het gaat me veel te snel 馃ゲ
3 jaar geleden
Reactie op Ljdcp
Waar is mijn kleine baby gebleven!?馃槺 ze houdt zelf haar flesje vast, kan z ...
Haha precies dit alsof het gister was dat ik haar eruit perste
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Inderdaad... Das wel een super baby dan... 馃檲 馃檲
Kan gewoon hoor, is alleen in het begin wat meer geknoei. Mijn neefje van nu 2 jaar oud heeft nooit uit tuit en rietjesbekers etc. gedronken. Je moet natuurlijk wel helpen en de beker niet helemaal vol doen 馃檲