434 Reacties

3 jaar geleden

Knappe meid 馃グ
Ja ik was zo verbaast..! 馃檲 馃グ Ik moest het even delen haha

3 jaar geleden

Misschien niet een echte mijlpaal maar voor papa en mama wel.. gister met de camper naar Zwitserland, opa bezoeken.. rit van 10uur (incl omde 2u stoppen) en alleen maar gelachen gespeeld en geslapen! Geen traantje gelaten! Thuis altijd moeite met slapen.. Net weer in het bedje gelegd om een dutje te doen en hij slaapt!! Thuis wilt hij noooit in zn bedje slapen en zeker niet zonder slag of stoot! Ben zo trots! Zou bijna denken dat ik het verkeerde kind meegenomen heb馃ぃ馃ぃ

3 jaar geleden

Nu al drie nachten in zijn eigen kamer in zijn ledikant geslapen! Net verhuisd dus eerder was geen optie maar zo trots hoe goed hij daar slaapt (en mama dus ook een stuk dieper)

3 jaar geleden

Reactie op LMR

Nu al drie nachten in zijn eigen kamer in zijn ledikant geslapen! Net verhu ...
Oow jeej!!馃コ馃コ echt een dingetje he! Je kleintje gaat op kamers馃槈 mijn ventje slaapt nu ook sinds een klein weekje op zn eigen kamertje! Ik vond het spannender dan hij zelf volgensmij 馃き

3 jaar geleden

Sinds gisteren lacht ze echt met geluid! Zo schattig 馃槱馃槏馃槏馃槏

3 jaar geleden

M鈥檔 zoontje heeft een vlindertje hangen bij z鈥檔 speelmat. Gisteren hield hij het linkervleugeltje stevig vast met z鈥檔 linkerhand en sloeg met z鈥檔 rechterhandje steeds tegen het rechtervleugeltje aan. Het was zo leuk en grappig om dat aan te zien 鉂わ笍

3 jaar geleden

Mijn baby probeert zelf te zitten. Althans ze traint dr buikspieren erg goed want ze blijft steeds naar voren komen als ze ligt.. vond t een beetje vroeg gezien ze dan weer niet rolt. Maar goed ze komt iedere dag een stukje verder, vooral als er een kussentje onder haar ligt 馃槄

3 jaar geleden

Mn manneke rolde vandaag bijna helemaal van zn rug naar zn buik!! Hij bleef half hangen op zn arm omdat hij een speeltje vast had. Toen hij terug rolde kwam zn koppie best hard op t boxkleed. Gebeurt dat bij jullie ook wel eens? Hij moest niet huilen ofzo en stopte zn speeltje weer in zn mond dus t zal wel goed zijn馃ぃ morgen zal hij vast helemaal door rollen! Leuk leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Mn manneke rolde vandaag bijna helemaal van zn rug naar zn buik!! Hij bleef ...
Ohh dat koppie gaat nog zo veel stoten krijgen... 馃檲 馃檲 Hier ook een die al een paar weken rolt en uiteindelijk doorrolt.. En dan boink naast de mat met 't hoofd 馃槀馃槀

3 jaar geleden

Het 1e tandje is doorgebroken, het begin van een prachtig witte lach 馃グ maar och.. wat gaat hij snel 馃槼

3 jaar geleden

Me baby probeert zelf te zitten haha. Ze wilt heel graag naar voren komen en wanneer ik haar terug zet komt ze weer naar voren. Als ze op der rug ligt, houd ze haar voetjes vast. En ze stopt alles in haar mond, wat ze vast heeft

3 jaar geleden

Waar is mijn kleine baby gebleven!?馃槺 ze houdt zelf haar flesje vast, kan zelf met een lepeltje eten in haar mondje doen, wilt graag zitten, als ze op haar buik ligt zet ze haar voetjes af en komt vooruit, ze pakt haar speen van tafel en doet hem zelf in en ze drinkt ook nu uit een gewone beker water馃檲 super trots dat ze dit al kan maar het gaat me veel te snel 馃ゲ

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Mn manneke rolde vandaag bijna helemaal van zn rug naar zn buik!! Hij bleef ...
Ja hier ook!! Al een aantal dagen ligt hij er soms als een wokkel bij maar het lukt nog net niet om zelfstandig door te rollen. Het zal niet lang meer duren 馃榿

3 jaar geleden

Reactie op Ljdcp

Waar is mijn kleine baby gebleven!?馃槺 ze houdt zelf haar flesje vast, kan z ...
Uit een gewone beker? Hoe dan? 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Ljdcp

Waar is mijn kleine baby gebleven!?馃槺 ze houdt zelf haar flesje vast, kan z ...
Haha precies dit alsof het gister was dat ik haar eruit perste

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Inderdaad... Das wel een super baby dan... 馃檲 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ja wij moeten haar extra water geven vanwege veel plas luiers maar water uit haar fles weigerd ze en daarom krijgt ze het uit een plastic bekertje ze zet haar mond er aan en zo drinkt ze water 馃槃

3 jaar geleden

Reactie op Ljdcp

Ja wij moeten haar extra water geven vanwege veel plas luiers maar water ui ...
Maar ze houd hem niet zelf vast. 馃檲 Je giet het er in.. 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Maar ze houd hem niet zelf vast. 馃檲 Je giet het er in.. 馃檲
Zij houdt hem vast samen met mij

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Inderdaad... Das wel een super baby dan... 馃檲 馃檲
Kan gewoon hoor, is alleen in het begin wat meer geknoei. Mijn neefje van nu 2 jaar oud heeft nooit uit tuit en rietjesbekers etc. gedronken. Je moet natuurlijk wel helpen en de beker niet helemaal vol doen 馃檲