434 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

De ondertandjes zijn te zien 🥺🥰
Het begin van de allermooiste lach 😀

3 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Oké dan, meneer schuift zijn babygym opzij en draait naar zijn buik, kijkt ...
Onze dochter probeert ook steeds te kruipen, maar dan wordt ze écht kwaad als het niet lukt 🤦🏼‍♀️. Daarin lijkt ze echt op haar papa 🤭

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

En de onze zit!
Ahh!!! Die van ons ook bijna 😍

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

En de onze zit!
Oh wat leuk, en knap zo snel! Heerlijke toet ook 😍🥰

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Het begin van de allermooiste lach 😀
Maar hij heeft nou al zo’n mooie lach, hij lacht alleen maar 😍 Steeds als ik denk dat hij niet meer mooier kan, wordt dit kind gewoon steeds mooier ☺️ Ik zou bijna een foto delen, maar dat vind ik toch wel heel spannend

3 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Ik ben er echt emotioneel onder. Mijn man niet. Alles gaat zo snel en de ee ...
Oh dat snap ik wel ja, ik vind het al snel gaan en ik heb die eerste baby dagen ook echt gekoesterd. Mijn meisje kruipt nu wel wat achteruit en in het rond, maar vooruit lukt nog niet. Maar dat maakt haar niet minder mobiel en ik kan er niet meer bij weg lopen, want dan ligt ze ineens aan de andere kant van de kamer ergens onder 🙈.

3 jaar geleden

Reactie op Huismus

Maar hij heeft nou al zo’n mooie lach, hij lacht alleen maar 😍 Steeds als ...
Hahaha snap ik. Doe ik ook nooit, maar heb het nu een keer gedaan, onder foto van de dag, aangezien ik zelf ook zo geniet van al die knappe baby's. kreeg ik meteen via m'n zus te horen dat 2 vriendinnen van haar mn zoontje herkende! Allemaal heel lief bedoeld natuurlijk maar ik vind het juist zo fijn dat je anoniem bent op dit forum!

3 jaar geleden

Onze Sofie 6,5 maand ( gecorrigeerd 5 maand) rolt sinds gister niet alleen van rug naar buik, maar nu ook van buik naar rug 😍 En de mooie glimlach van de wereld heeft nu 2 tandjes 🤗 het gaat zo snel allemaal 😢❤️

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Vergeet je keukenkastjes niet. Die van ons kan, als hij het opentrekt zo he ...
🙈🙈🙈 Goeie!! Hier ook besef ik nu...

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ach ja dat baby gaat er echt vanaf wanneer ze zelf de wereld gaan ontdekken ...
Glazen tafel met hele puntige hoeken.

3 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Glazen tafel met hele puntige hoeken.
Oejj ja niet fijn 🙈

3 jaar geleden

Hij kan al een tijdje zelf zijn speen in doen, zojuist deed hij het in zijn slaap 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Hij kan al een tijdje zelf zijn speen in doen, zojuist deed hij het in zijn ...
Hahaha en dan 's ochtends maak je ze wakker en sabbelen ze op hun speen..dat je denkt ... Hoe dan!! Heb jij de hele nacht die speen in gehad!?

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hahaha en dan 's ochtends maak je ze wakker en sabbelen ze op hun speen..da ...
Haha maar echt! Ik zag het op de babyfoon, vaak slaapt hij grotendeels van de nacht zonder en zag 'm zowaar de speen in doen omdat hij er blijkbaar behoefte aan had. Hoop dat het zo blijft, scheelt weer 🤣

3 jaar geleden

Vanmorgen vond ik de kleine op haar buik in bed! Voor de eerste keer!

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Vanmorgen vond ik de kleine op haar buik in bed! Voor de eerste keer!
Lag ze er beroerd bij of gewoon happy? 🙂

3 jaar geleden

Lag ze er beroerd bij of gewoon happy? 🙂
Nee gewoon happy, ze was aan t kraaien van plezier 🤗

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Nee gewoon happy, ze was aan t kraaien van plezier 🤗
Fijn om te lezen!! Geeft hoop. Mijn baby draait nu driekwartslag en zal één dezer dagen wel op zijn buik floepen. Ik vind het doodeng met zijn nog genezende borst. Morgen is het 4 weken sinds de operatie. Nog 2 weken en dan moet de wond volledig genezen zijn.

3 jaar geleden

Als ik snuffel geluiden maak (alsof ik aan haar ruik) dan doet ze me na. Het is zooo zoet, ze begrijpt me gewoon. Zitten we dan hoor om de beurt te snuffelen hahaha 😆🥰

3 jaar geleden

Na heel vaak mama herhaald te hebben heb ik al meerdere keren hem mama horen zeggen 😍😍 nu nog afwachten wanneer hij zich er echt bewust van gaat zijn wat hij nou zegt haha. 🤣