434 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Het begin van de allermooiste lach 😀
Maar hij heeft nou al zo’n mooie lach, hij lacht alleen maar 😍
Steeds als ik denk dat hij niet meer mooier kan, wordt dit kind gewoon steeds mooier ☺️
Ik zou bijna een foto delen, maar dat vind ik toch wel heel spannend
3 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Ik ben er echt emotioneel onder. Mijn man niet. Alles gaat zo snel en de ee ...
Oh dat snap ik wel ja, ik vind het al snel gaan en ik heb die eerste baby dagen ook echt gekoesterd.
Mijn meisje kruipt nu wel wat achteruit en in het rond, maar vooruit lukt nog niet. Maar dat maakt haar niet minder mobiel en ik kan er niet meer bij weg lopen, want dan ligt ze ineens aan de andere kant van de kamer ergens onder 🙈.
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Maar hij heeft nou al zo’n mooie lach, hij lacht alleen maar 😍
Steeds als ...
Hahaha snap ik. Doe ik ook nooit, maar heb het nu een keer gedaan, onder foto van de dag, aangezien ik zelf ook zo geniet van al die knappe baby's. kreeg ik meteen via m'n zus te horen dat 2 vriendinnen van haar mn zoontje herkende! Allemaal heel lief bedoeld natuurlijk maar ik vind het juist zo fijn dat je anoniem bent op dit forum!
3 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Glazen tafel met hele puntige hoeken.
Oejj ja niet fijn 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hahaha en dan 's ochtends maak je ze wakker en sabbelen ze op hun speen..da ...
Haha maar echt! Ik zag het op de babyfoon, vaak slaapt hij grotendeels van de nacht zonder en zag 'm zowaar de speen in doen omdat hij er blijkbaar behoefte aan had. Hoop dat het zo blijft, scheelt weer 🤣
3 jaar geleden
Reactie op CindyM93
Vanmorgen vond ik de kleine op haar buik in bed! Voor de eerste keer!
Lag ze er beroerd bij of gewoon happy? 🙂
3 jaar geleden
Reactie op CindyM93
Nee gewoon happy, ze was aan t kraaien van plezier 🤗
Fijn om te lezen!! Geeft hoop. Mijn baby draait nu driekwartslag en zal één dezer dagen wel op zijn buik floepen. Ik vind het doodeng met zijn nog genezende borst. Morgen is het 4 weken sinds de operatie. Nog 2 weken en dan moet de wond volledig genezen zijn.
3 jaar geleden
Als ik snuffel geluiden maak (alsof ik aan haar ruik) dan doet ze me na. Het is zooo zoet, ze begrijpt me gewoon. Zitten we dan hoor om de beurt te snuffelen hahaha 😆🥰