434 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Yaaaaaan
Kleine kan zelf haar flesje vasthouden zonder dat ik help 🥳
Hier kan Sofie dat ook 🎉.
Alleen ik merk dat ik dat soms nog wel “lastig” vind. Haar papa en ik kunnen allebei nog zo genieten van het fles momentje omdat het over niet al te lange tijd uit gaat raken 🙈
3 jaar geleden
Ik neem terug dat ik met smart wachtte totdat ze ging draaien. Ik ga nu aansluiten bij het draadje “rolt bij elk dutje (ook snachts) 15x op haar buik en begint te huilen omdat ze niet terug kan” 🤦🏻♀️😊
3 jaar geleden
Ze doet neusje, neusje met mij of papa. Ze krijst er lekker op los en haar 2 tandjes komen door
3 jaar geleden
Reactie op xx_cc
Wie z’n baby’tje kan al zitten. Me dochter probeert het wel alleen haar eve ...
Nee joh! Elk kind ontwikkeld zich op zijn eigen manier! De ene rolt met 3 mnd de andere pas met 7.. De ene zit met 4 mnd.. De andere pas met 8...
Dat is zo met elke ontwikkeling.
Miss heeft jou kindje al 4 tandjes en diegene die zit 0.. Zolang ze groeien en lachen is er geen reden tot zorg
3 jaar geleden
Reactie op xx_cc
Neeeee joh! Mijn dame rolt nog niet, maar zit wel vrij stevig, ook 7 maanden. Ieder kindje loopt zijn/haar eigen weg, gewoon lekker genieten hoor van al het ander wat ze wel al kan!
3 jaar geleden
Reactie op xx_cc
Ik denk dat ik dit ook beetje door me moeder heb. Omdat ze zegt ze is al 7 ...
Soms zijn moeders net als 't consultatiebureau.. Ze vergelijken met andere kinderen.. En als er toevallig een lichting is om je heen die snel en vlug zijn, voel jij je meteen "slecht" terwijl jou, kind gewoon gemiddeld is. 😊😊 Twifel je echt heel erg je kan altijd met een arts overleggen..
Maar wat wil je doen als ze nog niet kan zitten... Je kan d'r moeilijk dwingen 😊😅 boos zeggen en by zitten blijven.... 't heeft geen nut 😂😂
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Soms zijn moeders net als 't consultatiebureau.. Ze vergelijken met andere ...
Hahaha ja klopt ik vind het echt niet erg zijn genoeg dingen die ze wel kan. Maar omdat telkens te horen ga je toch beetje twijfelen. Cb heeft ook niks gezegd dat ze achterloop met ontwikkeling of dat ze zwakke beentje heeft. Uit eindelijk gaan ze toch wel zitten of lopen. Denk niet dat als ze 16 is dat ze nog rondkruipt 😂😅
3 jaar geleden
Reactie op xx_cc
Ik denk dat ik dit ook beetje door me moeder heb. Omdat ze zegt ze is al 7 ...
Ach mijn schoonmoeder beweert dat haar dochter al los liep met 7 maanden🤔 wss bedoelt ze ik sleepte haar aan haar oksels door de woonkamer dus ze liep🤷♀️
Ieder kindje ontwikkelt op zijn manier mijn zoontje kan ook nog niet zitten zonder steun mijn dochter zat volgens mij ook niet met 7 maanden en heeft ook nooit gekropen alleen getijgert en van tijgeren gaan lopen.
Uiteindelijk zullen ze vast wel zitten als ze 18 zijn😅
En met 7 maanden hoeft dat echt nog niet het kan natuurlijk maar genoeg die pas met 9 maanden zitten en dat is ook prima!
3 jaar geleden
Reactie op xx_cc
Absoluut geen zorgen maken!! Ieder kindje ontwikkelt zich op zijn/haar eigen tempo.
Mijn baby rolt, zit en wil continue staan (ze hijst dr zelf omhoog als ik dr handjes vastpak) en staat dan zo 2/3min op mn benen.
En nou moet ik zeggen dat ze ook nog uitkiest wanneer ze rolt, soms doet ze het een dagje en dan zo een paar dagen niet. Alsof ze dr geen zin in heeft 😅
Ze eet ook al alsof ze 8/9 maanden is en zo ziet ze er ook uit.. maar ze is nog niet eens 7mnd.
Echt geen zorgen maken! Mn vriendin haar kindje was 9maanden en zat toen stabiel.
Komt goed!!
3 jaar geleden
Absoluut geen zorgen maken!! Ieder kindje ontwikkelt zich op zijn/haar eige ...
Oh en begrijp me niet verkeerd hoor; ben blij dat ze dat doet maar dat baby zijn is er zo vanaf nu 😅 kan ik nog ffies terug dat ze nog klein was en lekker bij mij wilde liggen 😩 t gaat echt te snel allemaal