434 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Wie z’n baby’tje kan al zitten. Me dochter probeert het wel alleen haar eve ...
De mijne zit ook nog niet zelfstandig. Als ik hem laat zitten dan reikt hij meteen naar zijn voeten of naar zijn speelgoed. Hierdoor lukt het hem niet om zn balans te houden. Komt vanzelf. Mijn zoontje is ook bijna 7 maanden

3 jaar geleden

Geld een mijlpaal voor jezelf ook🙈 Voor het eerst in tijden is Sofie weer lekker bij mij in mn armen in slaap gevallen 🙏❤️ De laatste tijd slaapt ze alleen nog maar in bed, super goed natuurlijk, maar mama geniet toch wel heel erg van deze momentjes 🤭❤️

3 jaar geleden

Absoluut geen zorgen maken!! Ieder kindje ontwikkelt zich op zijn/haar eige ...
Hahaha sorry ik begrijp echt dat dit een goed bedoelde reactie is maar iemand maakt zich druk over of haar kindje niet laat is met zitten en jij reageert met, nee joh! De mijne kan al zitten, staan en huppelen maar maak je echt niet druk🤣😂 hahaha sorry vond het gewoon even een grappige reactie

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Hahaha sorry ik begrijp echt dat dit een goed bedoelde reactie is maar iema ...
Vandaar dat ik nog een reactie plaatste met begrijp me niet verkeerd 😉

3 jaar geleden

Vandaar dat ik nog een reactie plaatste met begrijp me niet verkeerd 😉
Haha nee ik snap hem hoor! En je ziet ook aan je verhaal dat het alleen maar goed bedoeld is maar vond het gewoon even grappig 😄

3 jaar geleden

Jaaaa terugrollen lukt ook 💪💪

3 jaar geleden

Reactie op xMeliss.,

Geld een mijlpaal voor jezelf ook🙈 Voor het eerst in tijden is Sofie weer ...
Tuurlijk tellen die, wat mis ik die momentjes😍😍

3 jaar geleden

Even ons trotse momentje met jullie delen: Sofie heeft van gister van 19.00 tot vanmorgen 6.00 geslapen & géén avond/nacht fles 🥳 ( in de avond wel een aantal keer speentje moeten geven) In bijna 7 maanden tijd is dit de 1e keer dat ze zo’n lange nacht gemaakt heeft. Nu zul je denken oh nu heb jij ook heerlijk geslapen. Nou nee 🤭 vanaf 3.00 bijna niet meer geslapen omdat ik bang was dat ze elk moment wakker kon 🤦🏼‍♀️😂 Nu hopen dat dit door pakt, dan kunnen papa en mama ook weer gaan genieten van nachtrust 👌

3 jaar geleden

Reactie op xMeliss.,

Even ons trotse momentje met jullie delen: Sofie heeft van gister van 19.00 ...
Oooh dit is zo herkenbaar.. Hier exact hetzelfde,, dametje is heel lang om 05.00 wakker geworden en nu sinds een week al pas om 06.15/06.30 Maar ik.. ik ben gewoon om 05.00 wakker in de volle overtuiging dat ze zo wakker zal worden .. 🙄

3 jaar geleden

Reactie op CindyM93

Oooh dit is zo herkenbaar.. Hier exact hetzelfde,, dametje is heel lang om ...
Erg hè…. 🤭

3 jaar geleden

Jaaaa vooruit tijgeren/kruipen! Hij trekt zich ook naar voor door voorwerpen vast te pakken zoals de stoelpoot 🤣🤣

3 jaar geleden

Is 6.5 maand en hij kan al zitten en optrekken😪😪waarom zo snel haha

3 jaar geleden

Hij kan eindelijk rollen van rug naar buik 🥳 Ik lees alleen veel dat ik het straks minder leuk kan gaan vinden 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Hij kan eindelijk rollen van rug naar buik 🥳 Ik lees alleen veel dat ik he ...
Ik vond het heeeel leuk, tot het op het aankleedkussen ook gebeurde. Haha Hier is het nog wel vaak dat er eten en melk omhoog komt als hij net even te lang op zijn buik ligt of te wild doet 🙈

3 jaar geleden

Ze heeft ontdekt dat ze op haar rug kan "kruipen". Als ze met haar billen omhoog hupst en tegelijk haar benen afzet kan ze zich door het huis verplaatsen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Yaaaaaan

Ze heeft ontdekt dat ze op haar rug kan "kruipen". Als ze met haar billen o ...
Hahaa geniaal, wat zullen jullie een lol hebben!

3 jaar geleden

Reactie op Yaaaaaan

Hahah dat doet de mijne ook

3 jaar geleden

Reactie op Yaaaaaan

Hier kruipt ze achteruit.. Frustrerend

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Hier kruipt ze achteruit.. Frustrerend
Komt goed, met 2 weken ging dat hier over in vooruit

3 jaar geleden

Net met spoed het bed naar beneden versteld nadat ik zag dat ‘ie zich omhoog trok en bijna over het hek heen kieperde 😱 6 maanden, doe normaal joh, waarom wil ie geen baby meer zijn 😢