5 Reacties

5 jaar geleden

Ach lieverd, ik snap heel goed dat je het anders had gewild, maar het is nou eenmaal zou. En je bent echt niet de enige hoor, ik moet mijn partner zovaak aan iets herinneren zodat hij het niet vergeet. Kijk niet teveel op social media, ze plaatsen wat mensen willen zien. Zolang je maar gelukkig bent met je partner en je kleine. Ik heb ook nog allemaal klusjes die ik moet doen, dat hoort er nou eenmaal bij. Je krijgt uiteindelijk toch je cadeau zeg je, wees blij en dankbaar met het kleinste. Hoeveel alleenstaande mama's hier die wensen dat ze samen zouden zijn met hun partner. Het leven is soms hard, wees blij met de kleine dingen in het leven.

5 jaar geleden

Lieverd jij bent niet de enige. Hier ook hetzelfde 馃槩

5 jaar geleden

Wat vervelend dat de dag anders verloopt dan je had verwacht/gehoopt. Lekker veel met je kleine knuffelen. Dan zul je je vast minder gespannen voelen. Dikke knuffel馃

5 jaar geleden

Je mag hier zeker verdrietig over zijn en je teleurgesteld voelen! Het is je eerste Moederdag en gezien wat je verteld, je achtergrond snap ik je verdriet in deze goed, je wil je gehoord en gezien voelen in deze prachtige nieuwe rol: het moederschap en heel even alle aandacht daarvoor en dan zegt een ontbijtje op bed soms meer dan een kado. Ik hoop dat het je lukt om straks je teleurstelling te delen met je man, je man heeft dit misschien niet zo kunnen bedenken, het blijven tenslotte mannen ;) zij kunnen soms niet bedenken hoe (belangrijk) iets op emotioneel niveau is.

5 jaar geleden

Herkenbaar... Voor eigen moeder wel uit zichzelf wat gehaald maar de kleine heeft het toch nog niet door dus ik krijg niks. Al wat het een geschreven gedichtje, een kaart of een reep chocolade... maar nee, helemaal niks 馃槕