61 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb denk ik alle kwaaltjes die er zijn. Voel me beroerd... vandaag 5 weken.

4 jaar geleden

4w +6 en net kon ik helaas toch echt kennis maken met mijn retourtje avondeten. Weet iemand of je na het overgeven weer voedingsstoffen binnen moet krijgen? (Niet dat ik trek heb nu)..

4 jaar geleden

Ik ben niet normaal misselijk ik leef alleen op water en soep. De rest maak ...
Inderdaad, ik kan ook bijna niks eten alleen maar water drinken. Geen trek.

4 jaar geleden

Ben 5 weken en ik eet nu al zoveel alleen af en toe misserlijk alleen komt niks eruit?

4 jaar geleden

Reactie op Aman11

4w +6 en net kon ik helaas toch echt kennis maken met mijn retourtje avonde ...
Jup helaas wel, want je lichaam heeft dan geen kans gekregen om het eten met de voedingsstoffen tot bij de darmen te laten komen. Want daar worden de meeste voedingsstoffen pas opgenomen door je lichaam Het heeft dan geen zin om het eten daarna nog eens erin te dwingen, want dan zal het net zo hard weer eruit komen

4 jaar geleden

Ben steeds vaker misselijk... 🤢 moet echt optijd wat eten merk ik. Verder niet echt trek.. ben nu 4 weken en 5 dagen🙂

4 jaar geleden

Vandaag 5 weken, niet misselijk. Veel meer trek dan normaal.

4 jaar geleden

Ben steeds vaker misselijk... 🤢 moet echt optijd wat eten merk ik. Verder ...
Zorg dat je voor dat je gaat slapen even boterhammetjes smeert en op je nachtkastje leggen. Voor dat je opstaan eet paar hapjes. Dat helpt echt

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik eet ook meer en vaker dan normaal dan heb ik er geen tot weinig last van gelukkig.

4 jaar geleden

Hier ook weniig last nog.. af en toe buikpijn krampen.. al een paar weken bandenpijn bij opstaan of gekke bewegingen. En mn tepels zijn extreem gevoelig. Misselijk totaal niet. Vind dat wel spannend.. bang dat het niet goed zit

4 jaar geleden

Soms voelt mijn buik niet zo blij🤢 maar het is goed te doen! Ik lust nog koffie en dat was bij mijn andere zwangerschappen niet ( 2x goed gegaan 3x miskraam) dus dat maakt mij wel erg blij! Het is nog pril dus we zullen zien vanaf een week of 7 is het meestal een ramp bij mij (zo fijn nu de scholen dicht zijn)...

4 jaar geleden

Ik ben al 3 weken misselijk, nu bijna 5 weken zwanger. Geen pretje. Vanmorgen ging het goed, na de middag weer drama! Gelukkig thuis en niet op werk, dat scheelt dan weer wel!

4 jaar geleden

Ben 5 weken en zijn na heel lang proberen zwanger via iui en heb buiten wat rommelde darmen en lichte menstruatiekrampen eigenlijk nergens last van... Soms vraag ik mezelf af of dat wel normaal is.. ik hoop snel een nieuw kwaaltje te hebben zodat ik weet dat het goed zit, of ben ik nu veel te paranoïde? 🙄

4 jaar geleden

Reactie op Elynnelz

Ben 5 weken en zijn na heel lang proberen zwanger via iui en heb buiten wat ...
Hier ook 5 weken. Heb werkelijk nergens last van! Wel is opvalkend dat ik meer moet plassen en inderdaad rommelende darmen maar dat heb ik wel vaker

4 jaar geleden

Misselijk “nog niet” Maarrr.. Sinds gisteravond Extreem moe, slaap bijna gehele dag/nacht door. Als ik wakker word dan ben ik extreem emotioneel en hongerig. Ik zit het uurtje dat ik wakker ben ook als een emo jankend me eigen vol te proppen 😂

4 jaar geleden

Reactie op Mammavemeisje

Vandaag 5 weken, niet misselijk. Veel meer trek dan normaal.
Same

4 jaar geleden

Reactie op Arose

Inderdaad, ik kan ook bijna niks eten alleen maar water drinken. Geen trek. ...
Ik hou nu echt van water en heb ook weinig behoefte aan eten ik eet fruit en salade heerlijk en in de avond eet ik meer maar ik zit sneller vol

4 jaar geleden

Ik ben nu w5+1. Afgelopen dagen wat menstruatie krampjes, en zeer gevoelig borsten, maar die heb ik al een week. Krampjes gaan af en aan. Wel erg moe, maar qua misselijkheid valt het nog mee. Ik word misselijk wanneer ik iets moet eten, hopelijk blijft dat zo. En heel veel plassen, normaal nooit ‘s nachts en nu minimaal 1 keer. Ook voor het eerst niet echt goed kunnen slapen, maar dat komt door de gezonde spanningen denk ik. Het is allemaal nog zo onwerkelijk

4 jaar geleden

Ik probeer er maar niet teveel bij na te denken.....anders ga ik straks overal op letten😅

4 jaar geleden

5+3 : Misselijkheid heb ik zelf geen last van. Terwijl dat als een van de grootste kwaaltjes wordt gezien en dat maakt mij enigszins nerveus. Wel andere kwalen, zoals het vele plassen. Ik zie de toilet meer dan ieder andere ruimte in huis. Naast dit ook al zeker 2 weken zeer gevoelige borsten.