13 Reacties

6 jaar geleden

Ik ben in de avond na het eten altijd misselijk, of net voor het eten begin ik en volgevoel te krijgen

6 jaar geleden

Ja hier ook last van. Ik merk dat het bij mij vooral samen hangt met vermoeidheid. Na een inspannende dag meer last van dan na een rustige dag. In de ochtend bijna nooit misselijk.

6 jaar geleden

Reactie op Larissa

Ik ben in de avond na het eten altijd misselijk, of net voor het eten begin ...
Dat voor het eten vol zitten heb ik ook 😬. Maar gelukkig ik ben niet de enigste die het niet perse in de ochtend heeft 😜

6 jaar geleden

Reactie op Yaaaaaan

Ja hier ook last van. Ik merk dat het bij mij vooral samen hangt met vermoe ...
Ik slaap al een week slecht, eerst piekeren, nu plassen en misselijk 🤢. Maar dan slaap ik tot half 9 uit als het kan, dus “haal” toch wel wat slaap in. Ik ben ook elke avond echt kei moe. Deze zwangerschap lijkt nog in niks op de andere 2 😜

6 jaar geleden

Ik eet voor ik ga slapen een schaaltje vla, heeft me erg geholpen, zowel s nachts als s morgens stuk minder misselijk.

6 jaar geleden

Ik word ook snachts misselijk, vannacht duurde het ook heel erg lang voordat ik kon slapen.

6 jaar geleden

Hier eerst 24u misselijk en sinds een week smiddags savonds en snachts misselijk.. Heb dinsdag van vk als tip gekregen om gaviscon te gebruiken! Drankje werkt t beste zei ze. Maar ik heb de kauwtabletten want drankje was er niet! Sinds ik deze om uur of 12 16 en 20u inneem ben ik niet eens meer zo misselijk! Vannacht zelfs hele nacht zonder beroerd wakker te worden!! Geen idee of het bij iedereen werkt.. maar proberen waard denk ik

6 jaar geleden

Reactie op Yalisa-24

Hier eerst 24u misselijk en sinds een week smiddags savonds en snachts miss ...
Als dit blijft is dat wellicht wel een idee. Ik hoef niet over te geven, maar dat wakker worden steeds, vannacht was echt heel erg 😬, weinig geslapen daardoor.

6 jaar geleden

Ik ben de helle dag door misselijk en ik geef ook regelmatig over pfff

6 jaar geleden

Ik heb het vooral snachts als ik op men linkse zei lig

6 jaar geleden

Hi! Ik was eerst ook heel misselijk en bij mij is het gelukkig nu afgenomen. Wat bij mij heel erg hielp was elke avond een flesje water naast me bed zetten en als ik dan misselijk werd, dronk ik een paar slokken water. Misschien doe je dit al! 😊

6 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Hi! Ik was eerst ook heel misselijk en bij mij is het gelukkig nu afgenomen ...
Dat kan ik weleens proberen! Dank je voor de tip.

6 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Hi! Ik was eerst ook heel misselijk en bij mij is het gelukkig nu afgenomen ...
Ja dit helpt bij mij ook. En anders heb ik ook volkoren ontbijtkoekjes naast m’n bed liggen. Helpt ook goed.