16 Reacties
6 jaar geleden
Ja dit heb ik dus ook, soms ben zo moe dat ik liever ga zitten dan liggen anders krijg ik de neiging voor te kotsen.
6 jaar geleden
Pfoee afgelopen nacht was vreselijk! Had ook wat vet gegeten dus denk dat het daardoor komt, heb een rennie genomen dat hielp enorm
6 jaar geleden
De maag aansluiting zit aan 1 kant dus wellicht op je andere zij liggen ? Bij mij helpt dat wel heel goed ! 😊

6 jaar geleden
Reactie op marloes-baby
De maag aansluiting zit aan 1 kant dus wellicht op je andere zij liggen ? B ...

Ik lig op mijn rug met twee kussens zodat ik een soort zit-lig. Voordat ik dat deed werd ik telkens wakker met overgeefsel in mijn keel. Andere zij gaat hem dus niet worden;) maar bedankt voor de tip!
6 jaar geleden
Reactie op Lucky_me01
Pfoee afgelopen nacht was vreselijk! Had ook wat vet gegeten dus denk dat h ...
Gebruik geen maagtabletten tijdens zwangerschap.kben er zo bang voor toen ik bij mn vorige zwangerschap miskraam kreeg moest ik maagtabletten gebruiken om het op te wekken ze zullen wel sterker als rennie zijn maar dan toch
6 jaar geleden
Reactie op EvelienA
Ik lig op mijn rug met twee kussens zodat ik een soort zit-lig. Voordat ik ...
Awhh vervelend! Hopelijk gaat het snel beter !
6 jaar geleden
Gebruik geen maagtabletten tijdens zwangerschap.kben er zo bang voor toen i ...
In rennie zitten heel andere werkzame stoffen dan in misoprostol (cytotec) waarmee een miskraam opgewekt word en zou in principe mogen.
Maar als je zelf wat wil gaan gebruiken wat je zonder recept kan kopen zou ik dat bij de apotheek doen en advies vragen, zij weten precies wat wel en niet mag.
6 jaar geleden
Ja, ik voel met je mee! Heel vervelend is het.
Word s'nachts erg misselijk wakker, lig dan net verkeerd ofzo.
6 jaar geleden
Reactie op Jenanes
Heb je niet ook gewoon een lege maag? Ik werd wakker van de misselijkheid, ...
Als ik een lege maag heb dan is het inderdaad nog erger. Al vrij snel heb ik gemerkt dat het het beste is als ik een uur voordat ik ga liggen een klein bordje brintapap eet. Voor de nacht heb ik melkbiscuit naast mijn bed. Dit eten verzacht inderdaad een beetje het leed, maar het blijft lastig 's nachts. Zojuist ook weer wakker geschrokken van de misselijkheid😢
6 jaar geleden
Ja ik denk ook dat het voornamelijk komt door een lege maag. Eenmaal in bed gisteravond kreeg ik honger, echt gewoon gerommel in mn maag. Heb toen wat crackers met jam op. En om 2.45u weer wakker en weer honger 🤣 heb toen weer wat crackers gesmeerd. Dit was de eerste keer dat mij dit is overkomen, moet er wel om lachen. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik dit nooit gehad 😄 ben morgen 8 weken.
6 jaar geleden
Misschien helpt deze tip. Bij mij klopt het, op rechts liggen word ik sneller misselijk.