32 Reacties

3 jaar geleden

Moedermelk sieraad bij So Lilly is erg goed. Bij mijn eerste had ik oorbellen laten maken en ben er erg tevreden over. Ze geeft ook vaak cadeaus weg. Ik kreeg bijvoorbeeld een ketting cadeau met mijn moedermelk erin verwerkt. Ze heeft ook sieraden waar je een haarlokje in kunt laten verwerken

3 jaar geleden

Ik volg even, lijkt me ook heel mooi

3 jaar geleden

Ik ga er eentje bestellen bij tante taat. https://tantetaat.nl/Moedermelksieraden lijkt mij ook super mooi!

3 jaar geleden

Wat een tof onderwerp, heel bijzonder. Ik wist niet dat dit bestond, dank voor het delen! Ik volg en ga zeker hier iets mee laten maken 😍

3 jaar geleden

Leuke ideeen maar jeetje wat een prijzen!

3 jaar geleden

Leuke ideeen maar jeetje wat een prijzen!
So Lilly is niet zo heel duur. Voor 35 euro heb je al een sieraad

3 jaar geleden

Zit er echt moedermelk in???????? 😲

3 jaar geleden

Zit er echt moedermelk in???????? 😲
Bij So Lilly wel

3 jaar geleden

Reactie op N0312

So Lilly is niet zo heel duur. Voor 35 euro heb je al een sieraad
Oh dan heb ik die over het hoofd gezien. Ook niet ver meer gekeken toen ik 350-900 euro zag 😅

3 jaar geleden

Bij Leaves of all seasons ( instagram) kan je ook sieraden met moedermelk of een haar in bestellen. En zij is niet zo duur.

3 jaar geleden

Ik kan ze eigenlijk ook maken😁 bloemen_vallei is mijn insta... alleen nu met de baby weet ik niet of het mij lukt. Heb nu ook bestellingen☺

3 jaar geleden

Wtf!? Gaat dat niet schimmelen?

3 jaar geleden

Reactie op N0312

So Lilly is niet zo heel duur. Voor 35 euro heb je al een sieraad
Wat leuk en speciaal! Ik wist helemaal niet dat dat kon! Maar wat voor sieraad heb je dan? Ik kan er geen vinden voor 35 euro

2 jaar geleden

Hebben jullie uiteindelijk een sieraad besteld? En hebben jullie aanbevelingen? 🤗

2 jaar geleden

Ik heb er een bij so lilly besteld. De levertijd was heel lang en ben een beetje teleurgesteld in de afwerking...😔

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Ik heb er een bij so lilly besteld. De levertijd was heel lang en ben een ...
Thanks voor het delen! Dat is wel balen…. 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Hebben jullie uiteindelijk een sieraad besteld? En hebben jullie aanbevelin ...
Haha ik zie dat het mijn topic was. Uiteindelijk niet gedaan. De borstvoeding ging op aan de kleine en toen was ik ineens eerder afgebouwd dat bedacht en had ik geen melk meer om een sieraad van te laten maken 🤦🏼‍♀️

2 jaar geleden

Deze heb ik laten maken bij Mimmie sieraden. Je kunt in haar atelier jouw sieraad zelf vullen met jouw melk. Het is wel prijzig, maar ik vond het dit meer dan waard. Iedere dag weer vind ik het zo bijzonder om te dragen. Stel je hebt nog melk in de vriezer, daar kan het ook mee. Liefs