32 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Haha ik zie dat het mijn topic was. Uiteindelijk niet gedaan. De borstvoedi ...
Ah meen je! Nou gelukkig heb je het nog aan de kleine kunnen geven. Gelukkig zijn er ook heel veel andere mooie sieraden zoals geboorte stenen etc❤️

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Ik heb er een bij so lilly besteld. De levertijd was heel lang en ben een ...
De levertijd was idd veel langer dan eerst aangegeven en met smoesjes voor mijn gevoel waarom het zo lang moest duren. Wat maakt dat je teleurgesteld bent in de afwerking? Op dat punt ben ik namelijk wel tevreden

2 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Hebben jullie uiteindelijk een sieraad besteld? En hebben jullie aanbevelin ...
Ik heb mijn sieraad bij so lilly besteld. Inderdaad een lange levertijd maar dit vind ik geen probleem. Ik vind het sieraad ontzettend mooi en bijzonder geworden en ook nog voor een leuke prijs

2 jaar geleden

Reactie op LMR

De levertijd was idd veel langer dan eerst aangegeven en met smoesjes voor ...
Hoop dat het zo duidelijk is. Ik vind dat het zilver om de moedermelksteen niet mooi gedaan is, beetje rommelig. Aan de andere kant staat duidelijk so lilly gegraveerd wat ik ook niet zo leuk vind (beetje reclame ofzo). De coin vind ik ook niet op een mooie plek zitten maar dat kan ik wel bij een juwelier laten aanpassen.

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Hoop dat het zo duidelijk is. Ik vind dat het zilver om de moedermelksteen ...
Ik zie wat je bedoet ja. Heb je de feedback erop gegeven aan haar? Of contact in ieder geval dat je niet tevreden bent? Wie weet kan ze er wel wat voor je aan veranderen? Dit is de mijne, ik ben er wel echt blij mee. Ook hoe de haartjes er mooi in verwerkt zijn. Heel natuurlijk hoe die vallen

2 jaar geleden

Zijn er nog moeders met goeie ervaringen? Is het zo duur als ik denk dat het is? 200 tot heel duur? Ik wil graag wat laten maken met moedermelk van m'n zoontje en van m'n dochtertje nu.

2 jaar geleden

Het was zeker duur alleen kijk er nog iedere dag met heel veel liefde naar.

2 jaar geleden

Wat mooi! Waar heb je die laten maken?

2 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Wat mooi! Waar heb je die laten maken?
Dankjewel! Ik heb deze laten maken bij moedersmooistesieraden.nl

9 maanden geleden

Het is een hele tijd geleden dat ik het vroeg, wat onwijs leuk om de reacties te lezen en foto's te zien! Ik wilde heel graag een atelier vinden waar je ook fysiek een afspraak kon maken om echt te zien wat je koopt. En dat kon bij geen enkele die ik aanschreef. Maaaaaar... ik heb er dus een gevonden! In Gouda. Je kunt een afspraak maken waarna ze 1,5 uur de tijd voor je nemen om een sierraad uit te kiezen, aan te laten passen, te ontwerpen of wat dan ook. Vandaag ben ik daar geweest en ik ben geslaagd! Ze gaan hem nu ontwerpen, ik krijg een dit ontwerp via de mail toegestuurd. En als ik akkoord ben gaan ze hem maken. Service is echt super. Als je wilt kun je er ook bij zijn als je jouw melk in het sierraad doen. Echt een aanrader, nu al. https://juwelierjos.nl/moedermelk-sieraad/ Foto, als het echt gemaakt is, volgt. Ben ook erg benieuwd naar anderen die iets hebben laten maken?

9 maanden geleden

Sorry, vergis me met het topic! Dacht dat ik er ook een was gestart, tijd geleden. Maar goed, desalniettemin ben ik wel erg benieuwd naar iedereen!

9 maanden geleden

Reactie op Lilly1982

Het is een hele tijd geleden dat ik het vroeg, wat onwijs leuk om de reacti ...
Ik ben heel benieuwd hoe het resultaat is straks. Het staat nog op mijn lijstje.