8 Reacties
4 jaar geleden
Dit heb ik ook! De nachten zijn zeer zwaar geweest met extreem weinig slaap. Vanaf ongeveer 6,5 maand sliep hij af en toe eens door. Ik lag dan wakker, te wachten tot hij ging wenen. Leek me logisch na al die slechte nachten. Maar nu 1,5 maand later lig ik nog steeds wakker na een paar uurtjes slaap, te draaien en te keren. Baby slaapt flink, maar mama is doodmoe😴
4 jaar geleden
Reactie op LPF2020
Ik kom wel in slaap maar word heel vroeg wakker. Ik ben extreem moe. Echt m ...
Ik heb precies hetzelfde! Slaap binnen een paar minuten, maar altijd ergens tussen half 4 en half 5 wakker en val niet meer in slaap. Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen.
Lig ook onbewust te luisteren of ik m'n baby hoor...
Geen tips helaas..
4 jaar geleden
Ik had dit ook meteen na de geboorte van mijn dochtertje. De eerste maand deed ik het op een kleine 3 uurtjes slaap. Ik stond altijd op standje 'aan'. Ik had zelf gauw genoeg in de gaten dat dit kwam door mijn hormonen. Ik ben toen hulp gaan zoeken bij de osteopathie en natuurgeneeskunde (die kijkt wat je lichaam te kort komt, en allebei alternatief) gelukkig zeiden hun dat mijn hormoonhuishouding op de kop stond. Een paar behandelingen gehad, en wat een wereld van verschil! In het begin moest ik nog wel vertrouwen krijgen in het 'gaan slapen', want het was inmiddels een straf geworden om te gaan slapen. Gelukkig kijk ik er niet meer tegenop, en ben ik zelfs vaak moe als ik ga slapen. Dat was eerst toch wat anders!