49 Reacties

6 jaar geleden

Fruitsap drinken en veel vezels eten 👌🏻

6 jaar geleden

Laxo siroop halen in huis en regelmatig wat van drinken

6 jaar geleden

Ik eet veel kiwi's en drink roosvicee laxo. Dat helpt wel wat. Gelukkig. Bruin brood helpt ook.

6 jaar geleden

Reactie op Imane10

Laxo siroop halen in huis en regelmatig wat van drinken
Waar koop je dit? Ik kan het nergens vinden

6 jaar geleden

Ik start elke dag met yakult en een glas water. En dan volkoren brood en fruit. Lijkt te helpen.

6 jaar geleden

Ik heb ook sowieso al een spastische darm dus dit werkt ook niet mee, heel erg opgeblazen gevoel en steken in de buik door die darmen..

6 jaar geleden

Laxo van roos vice iedere dag 2 glazen drinken. te koop bij apotheek of bepaalde supermarken (hoogvliet/dirk)

6 jaar geleden

Reactie op Mama24

Waar koop je dit? Ik kan het nergens vinden
Gewoon in de supermarkt bij de gezondheids/reform schap. Althans bij de Jumbo staat het tussen de zonnatura artikelen.

6 jaar geleden

Lactulose siroop bij de Kruidvat! Neem savonds 15-45ml en sochtends kun je naar de wc :)! Kost 5,49€

6 jaar geleden

Ik start elke ochtend met een activia, sindsdien kan ik weer normaal poepen. Ik had namelijk echt precies het zelfde, zat soms wel een half uur op de wc 😭

6 jaar geleden

Kiwi’s, roosvicee laxo en activia. Werkt enorm goed

6 jaar geleden

Verschrikkelijk is het, van de week zo verstopt dat ik daar weer diarree van kreeg (overloop). Nu 3 keer in de week 2 laxeertabletjes in de avond.

6 jaar geleden

Aan je huisarts movicolon vragen of iets van vezels. Gebruik het nu sinds 2 weken elke dag en alles is weer normaal.

6 jaar geleden

Die roosvicee laxo (pruimen) kon ik ook nergens vinden. Online besteld. Maar had bij mij totaal geen effect, hij is wel lekker haha.

6 jaar geleden

Venkelthee doet ook wonderen!

6 jaar geleden

Bij de AH staat de roosvicee laxo bij de medicatie afdeling/dieetrepen

6 jaar geleden

In de ochtend eerst een glas lauw/warm water en 2 kiwi’s eten, doet wonderen bij mij:)

6 jaar geleden

Druiven en kiwi en gedroogde pruimen, dit is me 2de zwangerschap en net zoveel last als de vorige en dit helpt perfect🥰

6 jaar geleden

Psylliumvezels, lijnzaad of pruimem door je yoghurt doet ook wonderen! Dat gebruik ik normaal altijd. Ik krijg het nu zelf niet weg tijdens de zwangerschap, maar wie weet voor jou. :)

6 jaar geleden

Ik heb coeliakie , PDS, en zwanger en heel veel last van verstopping. Ik moet zeggen dat ik het advies van sommige dames heb gevolgd(2 kiwi’s per dag eten) het gaat al een heel stuk beter . Zeker een aanrader👌👌👌