26 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een huispak ingepakt! Lekker comfy en niet charmant🤪

5 jaar geleden

Heerlijk in een oversized joggingsbroek en slobber trui.... geen bh eronder.. en thuis zien we wel weer wat er nog lekker zit 😁

5 jaar geleden

Een lekkere wijde bankhang trui en chillbroek/pyjamabroek!

5 jaar geleden

Ik heb inderdaad ook gewoon lekker me huispakje ingepakt

5 jaar geleden

Ik ben gewoon in een jurk naar huis gegaan net zoals ik ook binnenkwam :)

5 jaar geleden

Ik heb n jogging broek (2 stuks) ingepakt, en n voedingsshirt met een vest

5 jaar geleden

Ik heb een jurk ingepakt en een joggingbroek en shirt zodat ik kan kiezen

5 jaar geleden

Echt zo comfortabel mogelijk! Ik heb me daar vorige keer flink in vergist; leuke outfits mee genomen want ik dacht die na 9 maanden weer aan te kunnen maar ik paste NIKS 😆 Ging in de slobberbroek naar huis. Het slinken heeft wel iets langer dan een paar dagen nodig haha. Je buik is ook niet het meest flatteuze na de bevalling dus lekker wijd shirt en een wijde broek ivm mega kraamverband. De leuke outfits komen vanzelf weer tevoorschijn 😊

5 jaar geleden

Reactie op Freski

Echt zo comfortabel mogelijk! Ik heb me daar vorige keer flink in vergist; ...
Is er wel verschil in de grootte van je buik ? Laat je lichaam wel al meteen zien dat de baby eruit is of is dit ook weer verschillend per persoon ? Ik heb alleen grote truien ingepakt en geen broeken ook geen joggingsbroeken omdat ik denk dat zelfs deze nog te straks zijn ben van mezelf heel mager maar mijn buik is groter dan verwacht.

5 jaar geleden

Kleren die je nu ook aandoet en die comfortabel zitten. Geen strakke broeken of leggings. Je gaat van zkh naar huis dus tiptop hoef je er niet bij te lopen.

5 jaar geleden

Reactie op mzel

Is er wel verschil in de grootte van je buik ? Laat je lichaam wel al metee ...
Sowieso verschilt het natuurlijk pp maar over het algemeen staat je buik niet meer zo gespannen. Baby, placenta en vruchtwater zijn er ten slotte uit. Baarmoeder krimpt bij de ene wat sneller dan de ander..

5 jaar geleden

Reactie op mzel

Je buik is na de bevalling wel al wat kleiner dan nu, maar niet meteen in shape. Ik heb voor de terugweg een harembroek bij bonprix besteld, ik heb nl maar 1 joggingbroek en aangezien ik die nu bijna continu aan heb behalve als hij in de was zit weet ik nu zeker dat ik een fijne broek heb voor de terugweg. En ik heb een slobbertrui van mijn man ingepakt 😅

5 jaar geleden

Ik had op de terugweg een zwangerschapslegging met zwangerschapsjurkje aan, omdat ik dat fijn vind zitten. Op de heenweg naar het ziekenhuis (halsoverkop halverwege de bevalling) had ik alleen een zwangerschapslegging, hempje en badjas aan. Ik ben een paar uur na de bevalling naar huis gegaan en merkte nog weinig verschil in buikomvang (wel dat het inderdaad wat minder strak staat). Pas na een dag of 4 merkte ik echt dat mijn buik minder werd (is wel 2e zwangerschap geweest). Nu na 3 weken draag ik nog steeds het liefst zwangerschapsleggings (ook al flubberen ze aan de bovenkant) en voedingstops omdat ik borstvoeding kolf en niet steeds met een blote buik of rug in de kou wil zitten. Ik kan in principe mijn gewone kleding wel weer aan, maar aangezien ik toch amper buiten kom, maak ik het mezelf zo comfi mogelijk.

5 jaar geleden

Ik ook gewoon een huispak :)

5 jaar geleden

Ik heb lekker een ietwat wijde zwangerschapschillbroek aangetrokken, borstvoedingshemdje en daarover een vestje. Zat heerlijk! Vooral geen strakke oncomfortabele kleding meenemen. Daar doe je jezelf echt geen plezier mee. ☺

5 jaar geleden

Ik had een lekkere ruim zittende pyjama pak bij. Hoewel ik de trui niet heb aan gehad (te warm in het ziekenhuis). Uiteindelijk de jurk met spaghettibandjes wat ik voor de bevalling had ingepakt (maar uiteindelijk niet aangehad) met het vest aan gedaan. Thuis had ik een zwangerschapsbroek van een zachtere stof aangetrokken en dat zat ook heerlijk, want je bent echt in één keer heel veel buik kwijt als die kleine eruit is🙈

5 jaar geleden

Reactie op mzel

Ik heb toevallig foto's van de buik bijgehouden, want vond het wel fascinerend en was nieuwsgierig of mijn gevoel en werkelijkheid overeen kwamen. Moet er wel bij zeggen dat ik voor en tot 26 weken zwangerschap gesport (paardrijden, bootcamp en yoga) heb, daarna nog veel gewandeld met paard en partner en zwangerschapsyoga. Dat zal het denk ik ook beïnvloeden

5 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Ik heb toevallig foto's van de buik bijgehouden, want vond het wel fasciner ...
Bijzonder om te zien! Ga het ook bijhouden! Ik heb een joggingbroek bij de hm gekocht in maat XL (veel te groot maar wel comfie) en een voedingshempje en een trui. Zit in mb vluchtkoffer. Verder heb ik ook wat aan naar het ziekenhuis toe lijkt me 😉 Eenmaal thuis zie ik het wel Die te grote joggingbroek lijkt me ook erg fijn voor de eerste dagen erna met kraamverband

5 jaar geleden

Ik heb zwangrrschapjoggingsbroeken. Die zijn zo heerlijk. Nu 2 dagen na de bevalling ook aan, en daarbij droeg ik ze gehele zwangerschap. Had er meerdere echt fijn.. Met een fijne warme trui had ik aan 😁

5 jaar geleden

Ik draag gewoon mijn gewoon broeken terug van voorheen maar nog geen jeansbroeken met de bloedverlies enzo