17 Reacties

5 jaar geleden

Doet hij dit altijd al? Mijn zoontje doet precies hetzelfde, maar dit doet hij pas sinds hij in een sprongetje zit. Vannacht ging het beter na 4 nachten. Ik heb geen tips, hier duurt het ongeveer een uur/ 1,5 en dan slaapt hij weer verder.

5 jaar geleden

Onze dochter doet dit ook! Wij geven haar in bed geen speen meer, waardoor ze rustiger slaapt. Maar na de nachtvoeding komt ze inderdaad ook weer rond half 5. Wij gaan dan heel even naar der toe om der proberen te troosten, maar daarna laten we der even huilen en valt ze vanzelf weer in slaap na ongeveer 10 min/15 min.

5 jaar geleden

Zelfde hier gaat rond 5 spoken

5 jaar geleden

Onze jongeman is nu 6,5 week en heeft precies hetzelfde. Na de nachtvoeding onrustig en slaapt niet meer.... Hij maakt veel geluid en soms huilt hij maar niet heel erg hard. We weten niet waardoor het komt. Hij gaat om 20 uur naar bed,kont tussen 12 en 13 nog voor voeding en in 14 uur begint de elende. Wij hebben het idee dat het ontstaan is toen wij hem om 20 uur naar bed gingen doen. Iemand een idee of tips. Ik hoor het graag.

5 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Doet hij dit altijd al? Mijn zoontje doet precies hetzelfde, maar dit doet ...
Niet altijd, maar wel al 2 a 3 weken denk ik

5 jaar geleden

Reactie op Mandy Straver

Onze dochter doet dit ook! Wij geven haar in bed geen speen meer, waardoor ...
Hij ligt bij ons op de kamer. Dus dan zijn we beide wakker.

5 jaar geleden

Reactie op Nicole85

Onze jongeman is nu 6,5 week en heeft precies hetzelfde. Na de nachtvoeding ...
Hier gaat hij met ons naar bed rond half 11 a 11 uur. Dan voeding rond 3 uur en dan rond 4 begint het

5 jaar geleden

Hier hetzelfde. Hij slaapt nu ongeveer 2 weken op zijn eigen kamertje en hij bleek beter en langer te slapen, maar rond 5u is hij klaarwakker.. eerste deel van nacht slaapt hij 6u ongeveer door en 2de deel maar 4u. Hebben proberen flesjes op te schuiven naar later uur maar hij lijkt echt uit geslapen te zijn rond 5u 😅

5 jaar geleden

Reactie op SW96

Hier hetzelfde. Hij slaapt nu ongeveer 2 weken op zijn eigen kamertje en hi ...
Hij is niet echt wakker hier, maar meer onrustig en mopperig en jengelen. Zodra zijn speen er weer in zit is hij stil

5 jaar geleden

Nou eindelijk iemand die dit ook heeft! Hier precies hetzelfde, ook qua tijden! Onze dochter is over 2 dagen 8 weken. Ik lees mee voor tips....

5 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Hier gaat hij met ons naar bed rond half 11 a 11 uur. Dan voeding rond 3 uu ...
Wij hebben precies hetzelfde! Dezelfde tijdstippen ook. Het was vanmorgen ook weer een feestje. Heb hem uiteindelijk ook maar bij me genomen en hebben we tot 0730 geslapen. Hij is ook 8 weken.

5 jaar geleden

Reactie op Marl189

Wij hebben precies hetzelfde! Dezelfde tijdstippen ook. Het was vanmorgen o ...
Hier vanaf 5 uur tot kwart voor zeven bij mij geslapen op mijn borst op de bank

5 jaar geleden

Hey mama’s ik heb het zelfde. Mijn zoontje begint altijd rond 4-5u te kreunen en als ik hem bij me neemt stopt hij. Donderdag is hij 8 weken. Als ik kijk slaapt hij nog steeds. De kinderarts vertelde mij dat dit gewoon onrustig slapen is. Dus ik heb hem nu op zijn eigen kamertje gelegd zodat ik het niet goed hoor en beter slaap.

5 jaar geleden

Reactie op shirkevh

Hey mama’s ik heb het zelfde. Mijn zoontje begint altijd rond 4-5u te kreun ...
Hier gaat het kreunen echt over in huilen als hij niet gesust wordt of speen kriigt

5 jaar geleden

Reactie op shirkevh

Hey mama’s ik heb het zelfde. Mijn zoontje begint altijd rond 4-5u te kreun ...
Ik geef hem dan zn speen en pak zn handje vast. Dan wordt ie weer rustig en slaapt ie nog even lekker verder. Hij ligt in een wiegje naast me..

5 jaar geleden

Hier was het ook vanaf 4 uur. Sinds ik haar savonds warmer toedek komt ze pas na half 6.

5 jaar geleden

Mijn dochter (3 maanden) heeft dat ook. Ze gaat rond 18.00 uur naar bed en ik maak haar dan wakker om 23.15 uur voor een voeding. Daarna komt ze rond 04.00/05.00 uur. Ze komt dan moeilijk en slaap. Als het niet lukt leggen we haar tussen ons in. Ik denk dat het voor haar en alle andere baby's op dit moment aan voelt als 'ochtend'. Ze heeft dan twee lange slaapjes gedaan. De nachtvoeding schuift vanzelf op en dan is t dus ochtend voor ze.