12 Reacties

3 jaar geleden

Nee joh, het zijn bakerpraatjes😀 Elke keer dat je het doet, draait ie anders

3 jaar geleden

Dit is pendelen, dat doe je met je intuïtie. Het is maar net hoe jouw intuïtie is ingesteld, kan ook andersom zijn 🤷🏼‍♀️. Je kunt het dan beter met een echte pendel doen en dan kijken wat ja en nee is of misschien. En dan eerst oefen vragen stellen en dan kan je uitproberen of de pendel gelijk gaat krijgen.

3 jaar geleden

Dit is wel leuk om te doen. Met een ketting en een ring eraan. Doe je het boven je pols komen als je kinderen naar voren. Meisje is draaien jongetje is heen en weer. Doe je het boven je buik weet je wat je krijgt. Natuurlijk zal het niet 100% zekerheid geven maar wel leuk om te doen. Bij mij heeft het alle 3 de keren gelijk gehad en komen mijn dochters en zoontje in volgorde

3 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Nee joh, het zijn bakerpraatjes😀 Elke keer dat je het doet, draait ie ande ...
Als die elke keer wat anders doet doe je iets niet goed 🤣 wel je hand stil houden natuurlijk

3 jaar geleden

Reactie op Kirs1992

Als die elke keer wat anders doet doe je iets niet goed 🤣 wel je hand stil ...
Nee bij jezelf niet anders, maar bij de 1 is een ja van links naar rechts en voor na achter is nee, bij een ander andersom. Daarom moet je voor jezelf eerst uitsluiten wat ja en nee is 😉.

3 jaar geleden

Ik heb nog geen ervaring, ik heb met ring en naald op mijn buik gedaan en het geeft een jongen, over een week heb geslacht bepaling echo, dan ga ik kijken😲

3 jaar geleden

Bij mijn vorige twee werkte het, nu afwachten.

3 jaar geleden

Haha, de oma van mijn vriend wilde dit ook perse bij mij doen. Volgens haar krijgen we dus nu een jongen. Ik geloof er niet zo in

3 jaar geleden

Nee bij jezelf niet anders, maar bij de 1 is een ja van links naar rechts e ...
Jij bedoelt met de pendel. Met de ketting en ring zou het helderder zijn

3 jaar geleden

Heb ik gedaan en kwam een meisje uit, boven de hand en boven de buik. Maar we krijgen toch echt een zoon💙

3 jaar geleden

Ik ben toch wel onder de indruk van de hoeveelheid waarde en serieuze reacties in een topic als dit staan 🙈 Bakerpraatjes zijn leuk tijdverdrijf, maar compleet niet betrouwbaar natuurlijk

één maand geleden

Ik heb meerdere verhalen van verschillende mensen gehoord waarbij dit echt werkte. Heel apart. En bij mij elke keer hetzelfde ook zo apart.