9 Reacties
één jaar geleden
Klinkt misschien eerder als een nightangst?
Misschien kan deze blog je helpen:
https://snugglesanddreams.com/baby/night-terrors-pavor-nocturnus/
Een paar weken geleden hadden we hier te maken met nachtangsten telkens ze overdag haar dutje had overgeslagen (oververmoeidheid is blijkbaar één van de triggers)
één jaar geleden
Reactie op 83k
Klinkt misschien eerder als een nightangst?
Misschien kan deze blog je help ...
Oké bedankt voor de tip!
één jaar geleden
Herkenbaar.. wij hadden dit een paar keer achter elkaar aan elke nacht was heel akelig want hij was gewoon zich zelf niet sliep half.. wij laten 'm nu overdag nog wel een klein slaapje doen en avonds na 18.00 uur in de rust geen drukke dingen meer doen en 't gaat nu goed! En we hebben een nachtlampje aangeschaft.
één jaar geleden
Reactie op Plientsje
Herkenbaar.. wij hadden dit een paar keer achter elkaar aan elke nacht was ...
Ja wij ook precies het zelfde idd gewoon maar weer een middag slaapje van een uurtje om de dag. En na het slapen lekker rustig. Werkt wel!
één jaar geleden
Misschien heeft dit ook te maken met wat je kindje kijkt op de televisie ( als die dat doet). Voor kinderen kan van alles “spannend” of dingen “eng” zijn. Ik ervaar dit de laatste tijd ook. En ben er goed op gaan letten. Bijvoorbeeld schaduwen wat “eng” wordt gemaakt op de tv, kan je kind gaan begrijpen en dat zelf ook ervaren als eng.
één jaar geleden
Reactie op Nina0108
Misschien heeft dit ook te maken met wat je kindje kijkt op de televisie ( ...
Ja hij zeg wel vaak eng over veel dingen..
één jaar geleden
Ons zoontje gaf aan dat hij een man ziet in z’n kamer. Hij huilde niet ofzo, maar ik merkte aan hem dat hij het niet begreep, logisch. We snapten er niks van en zijn niet bijgelovig. Dus z’n kamer toch maar gereinigd op advies van anderen. Kan geen kwaad dachten we. Toen zei mijn vader, de kleine is geboren op de sterfdag van mijn opa, dus de overgrootvader van m’n zoon. Ik liet hem de foto zien en hij zei meteen ja die meneer. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Mijn man is nog steeds in shock en weten even niet wat we moeten doen.