Hallo dames ik heb alles van naif voor de verzorging van de baby alleen is het nu zo dat als ik de baby olie ervan gebruik hij de volgende dag helemaal muf ruikt!! Echt zo vies.. iemand hier ook last van ?
Ik gebruik Naif niet omdat er geurstoffen in zitten. Dat verslechterd de natuurlijke barrière van de huid. Baby is 5 weken en tot nu toe heb ik alleen water gebruikt om haar schoon te maken en wat babyolie van Neutral na het badderen (1 of 2 keer in de week). Ze ruikt nog heerlijk naar baby.
Parfumstoffen worden snel ranzig ja. En een babyhuidje is kwetsbaar dus die moet je niet te vaak wassen dus daarom niet te veel geparfumeerd spul gebruiken. Misschien alleen een beetje op zijn toet die je makkelijk met een washandje kan afnemen mocht het gaan stinken.
Ik gebruik Zwitsal en naif gewoon omdat t lekker ruikt dus wil ik geen muf ...
Nee dat snap ik. Als het iets belooft moet dat wel waargemaakt worden. Je kan ook een geurloze olie gebruiken en zelf een geur toevoegen. Misschien het proberen waard?
Het mooie is dat ik Naif care een bericht heb gestuurd over het “fenomeen” (volgens naif care) en die zeggen er nog nooit een klacht over te hebben terug gekregen!!