13 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik Naif niet omdat er geurstoffen in zitten. Dat verslechterd de natuurlijke barrière van de huid. Baby is 5 weken en tot nu toe heb ik alleen water gebruikt om haar schoon te maken en wat babyolie van Neutral na het badderen (1 of 2 keer in de week). Ze ruikt nog heerlijk naar baby.

5 jaar geleden

Reactie op MKnevel

Ik gebruik Naif niet omdat er geurstoffen in zitten. Dat verslechterd de na ...
Ik gebruik Zwitsal en naif gewoon omdat t lekker ruikt dus wil ik geen muffe geur erna hebben voor die prijs

5 jaar geleden

Ik gebruik allesvan galenco echt tevreden

5 jaar geleden

Parfumstoffen worden snel ranzig ja. En een babyhuidje is kwetsbaar dus die moet je niet te vaak wassen dus daarom niet te veel geparfumeerd spul gebruiken. Misschien alleen een beetje op zijn toet die je makkelijk met een washandje kan afnemen mocht het gaan stinken.

5 jaar geleden

Ik vind hem ook echt vies en gebruik hem niet meer. Doodzonde van het geld

5 jaar geleden

Parfumstoffen worden snel ranzig ja. En een babyhuidje is kwetsbaar dus die ...
Nou, Zwitsal gaat niet stinken de dag erna

5 jaar geleden

Geen last van hier! Gebruik ook naïef alle producten

5 jaar geleden

Reactie op bloem&@

Nou, Zwitsal gaat niet stinken de dag erna
Zwitsal stinkt van zichzelf al... 🙈 sorry... maar echt zo niet mijn ding. Haja

5 jaar geleden

Wij gebruiken de bodylotion in combinatie met wat druppels olie. Geen last van muffe toestanden

5 jaar geleden

Reactie op bloem&@

Ik gebruik Zwitsal en naif gewoon omdat t lekker ruikt dus wil ik geen muf ...
Nee dat snap ik. Als het iets belooft moet dat wel waargemaakt worden. Je kan ook een geurloze olie gebruiken en zelf een geur toevoegen. Misschien het proberen waard?

5 jaar geleden

Precies hetzelfde hier ook met hun haarlotion.. zo jammer!

5 jaar geleden

Yep heb ik ook! Dacht al waar ligt het aan... 😂

5 jaar geleden

Reactie op Mamz

Yep heb ik ook! Dacht al waar ligt het aan... 😂
Het mooie is dat ik Naif care een bericht heb gestuurd over het “fenomeen” (volgens naif care) en die zeggen er nog nooit een klacht over te hebben terug gekregen!!