25 Reacties

3 jaar geleden

Sofia voor een meisje & olivier voor en jongentje.

3 jaar geleden

Nola is ook leuk, combinatie van Lola en Nona. En Milo voor een jongetje, vind ik een stoere naam. Leander en Nola Leander en Milo

3 jaar geleden

Sophia/ matteo 💕

3 jaar geleden

olivia vind ik ook een hele mooie meiden naam, hoor je niet heel vaak

3 jaar geleden

Nola is ook leuk, combinatie van Lola en Nona. En Milo voor een jongetje, ...
Nu ik het zo type vindt ik Matteo weer mooier bij Leander passen 😂

3 jaar geleden

Reactie op Little Princess

olivia vind ik ook een hele mooie meiden naam, hoor je niet heel vaak
Oh echt? Hier in België precies wel, en vind ik zo jammer, zou graag een naam hebben die niet al te vaak voorkomt. Misschien dat het in Nederland dan minder vaak voorkomt?

3 jaar geleden

Lilo voor een meisje, stoer en lief!

3 jaar geleden

Sophia en olivia 😍😍😍

3 jaar geleden

Lola en milo

3 jaar geleden

Leander en Sophia Leander en Mylo

3 jaar geleden

Sophia/Matteo. Beide 3 klemtonen zoals le-an-der:)

3 jaar geleden

Sophia/Matteo. Beide 3 klemtonen zoals le-an-der:)
Goed opgemerkt idd!! 😁

3 jaar geleden

Moet je nu al een knoop doorhalen? Je hebt nog zoveel weken om je gevoel te laten spreken.

3 jaar geleden

Moet je nu al een knoop doorhalen? Je hebt nog zoveel weken om je gevoel te ...
Is waar, nog veel tijd maar vind het leuk om er al over na te denken 😊

3 jaar geleden

Reactie op Ieniemini

Is waar, nog veel tijd maar vind het leuk om er al over na te denken 😊
Ben benieuwd of je zoveel weken later ook nog dezelfde namen in je hoofd hebt of dat er nieuwe bij zijn gekomen. 😀

3 jaar geleden

Ben benieuwd of je zoveel weken later ook nog dezelfde namen in je hoofd he ...
Vrij zeker dat het hier iets van zal worden. Tenzij iemand met een betere suggestie komt waar we nog niet aan hadden gedacht 😁😁

3 jaar geleden

Lekker op je eigen gevoel af gaan. Heb je geen naam die echt op 1 staat? Voor jullie beide? Je kan altijd over een paar weken kijken of dat bij jullie beide zo blijft. Ik hoor ook vaak dat mensen meerdere namen hebben en dat als het geboren is ze vaak denken/zeggen Het is echt een Jan of Klaas (😂😂) Succes 😊

3 jaar geleden

Ik heb een goede tip gekregen van een vriendin. Als je denkt dat je DE naam gevonden hebt. Schrijf de naam dan op een briefje en hang die ergens waar jij en je partner hem dagelijks zien. Ben je hem na een tijdje nog niet zat, dan zal dat DE naam zijn! Wel natuurlijk ergens waar niet zomaar jan en alleman langslopen🤪 Zo gaan wij het doen, maar eerst even zaterdag afwachten dan weten we of er een jongetje of een meisje in mijn buik zit 😍

3 jaar geleden

Ik vind olivier leuk! En van de meisjesnamen denk ik lola

3 jaar geleden

Ik doe Xennah-Anela