23 Reacties

5 jaar geleden

Yepp ik had ook het zelfde probleem vorige week maandag kreeg ik te horen dat het een jongentje was maar mijn gevoel al vanaf dag 1 was naar een meisje dus vrijdag weer een echo gehad bleek toch een meisje te zijn馃檪 navelstreng zat echt continue tussen de benen.

5 jaar geleden

Onze baby had dit ook, maar omdat de echoscopiste van twee kanten keek (onderkant en zijkant), kon ze het toch goed zien zei ze. Wij krijgen een jongetje 馃挋

5 jaar geleden

Bij ons ook! Maar op een gegeven moment ging de navelstreng iets omhoog en konden we goed zien dat er onder de navelstreng niets meer uitstak 馃挅

5 jaar geleden

Ik heb vorige week bijna een uur gelegen en allemaal kunstjes gedaan tijdens de pret echo, uiteindelijk ging de navelstreng een beetje aan de hand en strekte ze 馃挅 haar beentje

5 jaar geleden

Als het goed is kan je Bij een meisje ook een schaambot zien :)

5 jaar geleden

wij hadden afgelopen vrijdag een pretecho. uiteindelijk na 20 minuten of zelfs langer en springen schudden kwamen we erachter dat we nog een dochtertje verwachten. ze ging met haar handje ervoor zitten of in kleermakerszit zodat je alleen de beentjes kon zien van de zijkant. ze lag een beetje gek en wilde niet meewerken tot er zekerheid kwam en duidelijk te zien was een meisje. hoop dat je volgende echo wel duidelijk zal zijn wat het geslacht is. 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Kimm91

wij hadden afgelopen vrijdag een pretecho. uiteindelijk na 20 minuten of ze ...
Ik mag donderdag weer terug! Ik hoop dat ik dan echt het geslacht zie haha

5 jaar geleden

Reactie op Nazhira

ohh dat scheelt en hopelijk kunnen jullie het nu goed zien haha. wat een spanning dan als het elke keer zo gaat. ging je ook al springen en schudden?馃ぃ is een tip misschien werkt t wel.

5 jaar geleden

Reactie op Kimm91

ohh dat scheelt en hopelijk kunnen jullie het nu goed zien haha. wat een sp ...
Hahaha, ja! Ik moest springen en dansen ect, maar de navelstreng zit zo vastgeketend aan de beentjes lijkt 鈥榯 馃槀

5 jaar geleden

Hier niet de navelstreng, maar kindje ligt zo diep dat heel lastig is iets te zien. Had vorige week met 16 weken een GUO (nog meer uitgebreide echo dan 20 weken), 5 kwartier bezig geweest om elke millimeter van kindje te bekijken of alles goed is. Uiteindelijk gelukt, maar geslacht was echt niet te zien. Zelfs inwendig nog geprobeerd maar helaas.

5 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Hahaha, ja! Ik moest springen en dansen ect, maar de navelstreng zit zo vas ...
haha oke ja lastig wordt t dan. nou succes morgen en ben benieuwd of je het nu wel weet 馃槀

5 jaar geleden

Ik had dit ook met de pretecho bij 16 weken. Ze heeft half uur moeten kijken voor het geslacht omdat hij met de benen opgetrokken lag en de navelstreng lag ervoor. Uiteindelijk zei ze zeker te weten dat het een jongen was, maar het zou mij dus niks verbazen als we met de 20 weken echo toch te horen krijgen dat t een meisje is haha

5 jaar geleden

Reactie op Nazhira

hoe is het vandaag gegaan of heb je vanavond pas?

5 jaar geleden

Reactie op Kimm91

hoe is het vandaag gegaan of heb je vanavond pas?
Hey wat lief dat je het vraagt! yes ik heb 鈥榤 al gehad en na een aantal keren springen en dansen heeft de verloskundige het geslacht kunnen zien! Mijn partner en ik komen zaterdag achter het geslacht door middel van een gender reveal feestje馃コ

5 jaar geleden

ahh wat super leuk nou fijn dat jullie het nu echt bijna weten dan. haha wij wilde t meteen bij de echo weten 馃槀 gister voor familie onthulling gedaan. super leuk is dat 馃コ

5 jaar geleden

Ik had vorige week een uitgebreide echo in het ziekenhuis bij 15 wkn, gynaecoloog moest wel wat moeite doen omdat de baby niet ideaal lag maar zei toch overtuigd dat het een meisje was. Vandaag uitslag vlokkentest, die maakte toch echt duidelijk dat het een jongen is!

5 jaar geleden

Reactie op Kimm91

ahh wat super leuk nou fijn dat jullie het nu echt bijna weten dan. haha wi ...
Oh wat leuk!馃グ. Krijgen jullie een meisje of een jongen?

5 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Oh wat leuk!馃グ. Krijgen jullie een meisje of een jongen?
wij krijgen een meisje 馃挅 en hebben al een dochtertje van 3 jaar dus meidenclubje haha 馃コvind t toch wel spannend nu met die verhalen dat sommige toch een jongen krijgen ipv meisje hopelijk over 3 weken gewoon nog steeds een meisje haha.

5 jaar geleden

Reactie op Kimm91

wij krijgen een meisje 馃挅 en hebben al een dochtertje van 3 jaar dus meiden ...
Oh wat leuk馃槏! Ik heb zelf ook een zusje en wij verschillen ook iets langer als 3 jaar! Nou lekker van genieten joh馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Oh wat leuk馃槏! Ik heb zelf ook een zusje en wij verschillen ook iets langer ...
ahh leuk ja echt wel 馃挅 is het jullie eerste kindje en wat hoop je dat t wordt?