24 Reacties
3 jaar geleden
Hahaha dat doet mijn dochter nu ook een paar dagen.. ik maak me er geen zorgen om, zal er wel bij horen
3 jaar geleden
Hier doet ze dat al een maand of 2, is nu 10.5 maand en zelfs als we zingen gaat ze nee schudden haha vind het wel grappig en is niks om je zorgen te maken hoor.. Hier bijna het eerste tandje, tenminste dat denken we.. We zien het allemaal wel..
3 jaar geleden
Wordt hier al maanden gedaan, door beide jongens. Ik denk er ook niks van, ze hebben al wel allebei aantal maanden ook tandjes.
3 jaar geleden
Hier doet ze het al zo’n 3/4 maanden. Ze heeft nog geen tanden 🤷🏽♀️ dus heeft geen verband denk ik 😅
3 jaar geleden
Hahah hoort er gewoon bij. 1 van de eerste dingen die ze "nadoen". Die van ons doet het ook al heel lang.
3 jaar geleden
Oow ja hier ook hoor! Ik heb ergens gelezen dat ze ontdekken dat ze hun hoofdje zo kunnen bewegen en dit dus gewoon uitproberen. Nieuw gevoel voor ze
3 jaar geleden
Ahaaaaa! Mijn meisje van 9,5 maand doet dit ook, en ze is flink aan het kwijlen en poepen dus we verwachten tandjes, fijn om te lezen dat ze niet de enige is 😁
3 jaar geleden
Dankjewel voor jullie antwoord mamatjes! De twee onderste tandjes hebben er 2 maand over gedaan om door te komen. De twee bovenste zitten er nu beide door in 4 dagen tijd! Ik ben gerustgesteld dat hij niet de enige is die dit doet!
Veel succes met de tandjes voor jullie kleintjes, duidelijk geen leuk proces hier thuis! 🤪😘
3 jaar geleden
Hier ook! Bij ons ligt het zeer zeker niet aan de tandjes, ze heeft er namelijk nog geen 1 😆 ziet er ook niet naar uit dat ze hier last van heeft.
Hier begrijpt ze gewoon nee en communiceert dat terug. Als ik vraag of ze gaat slapen, wilt eten of wilt dansen schud ze nee. Als ze dit bijv wel wilt dan doet ze opgewekt. (Ja zijn we nu bezig met leren 😅)
Als ze genoeg heeft van haar eten schud ze ook nee. Of als ze iets doet en ik zeg nee dan gaat ze schudden. Dus komt bij ons over dat ze ons begrijpt
3 jaar geleden
Reactie op Huismus
Rowan schudt al heel lang met zijn hoofd, echt wel maanden al denk ik 🤭
Vo ...
Hahahaha is droogneuken trainen van de spieren??🤔🤣🤣