58 Reacties

5 jaar geleden

Dude, op Netflix 😁

5 jaar geleden

Working Moms

5 jaar geleden

Mamma Mia als die er nog op staan 😁 wil je ook een serie? StrangerThings blijft tof vind ik.

5 jaar geleden

The kissing Booth deel 1 En 2. Luchtige film, romantisch en heerlijk om naar te kijken

5 jaar geleden

Good girls

5 jaar geleden

Good girls.. lekkere wegkijkserie. En als je van series houdt waarje bij op moeten letten.. dan is Dark zeker een aanrader. Working moms heb ik ook gezien, ook erg leuk!

5 jaar geleden

Good girls. 🥳 kijkt heerlijk weg..

5 jaar geleden

Grace and Frankie

5 jaar geleden

Modern Family en Working Moms

5 jaar geleden

How i met your mother

5 jaar geleden

Good girls, heerlijke serie!!

5 jaar geleden

Jane the Virgin AJ and the Queen RuPaul’s dragrace (heerlijk om de relaties tussen de deelnemers te zien en de groei) Midnight diner: Tokyo stories Christmas wedding (zijn meerdere films) Gilmore Girls Once upon a time

5 jaar geleden

Brooklyn 99

5 jaar geleden

Al het onderstaande gezien behalve Stranger Things (maar dat is toch griezel of niet hahaha)

5 jaar geleden

Good girls.. lekkere wegkijkserie. En als je van series houdt waarje bij op ...
Dark houd ik dan voor een ander moment in gedachten, mijn hoofd is nu echt een gatenkaas haha

5 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Al het onderstaande gezien behalve Stranger Things (maar dat is toch grieze ...
Niet echt griezel maar vind het ook geen lekkere wegkijkserie. Ik heb zaterdag Charlie and the chocolate factory (film) gekeken op Netflix, ook heel vermakelijk!

5 jaar geleden

Niet echt griezel maar vind het ook geen lekkere wegkijkserie. Ik heb zater ...
Ik sta voor de klas en die hebben we de laatste dag van voor de zomervakantie nog gekeken :) heel leuk inderdaad haha

5 jaar geleden

Modern family (hoog waarschijnlijk al gezien). Lala land is nu ook op Netflix... Als je van musicals houdt. Zelf vind ik working mom erg leuke serie (komt wel wat heftige onderwerp langs)

5 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Modern family (hoog waarschijnlijk al gezien). Lala land is nu ook op Netfl ...
Lala land vond ik ook super leuk (behalve het einde)

5 jaar geleden

Babies? Staat op Netflix. Geen wegkijkserie, maar wel toepasselijk haha.