21 Reacties

6 jaar geleden

Heb hier ook last van zo vervelend..

6 jaar geleden

Volgens mijn huisarts en verloskundige mag je de zoutoplossing neusspray gewoon altijd gebruiken. Alleen de andere neusspray mag maar een week.

6 jaar geleden

Ik lees mee heb er ook erge last van.... ook snachts. Ik probeer ook van alles maar echt helemaal niks helpt

6 jaar geleden

En een ui naast je bed snachts?

6 jaar geleden

En een ui naast je bed snachts?
Sws deze tip, heb ook snel een last van een verstopte neus en dit helpt echt

6 jaar geleden

Ik volg ook. Heb er ook al weken last van. Zo erg dat mijn neus gewoon helemaal kapot is van binnen. Super vervelend!

6 jaar geleden

Ik heb er alleen in de nacht hele erge last van. Al vanaf begib van de zwangerschap, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Nu 13 weken en een dag.

6 jaar geleden

+Metoo! Beide kanten potjedicht! Ik heb nu zo'n luchtbevochter van Lidl met 1 druppeltje eucalyptusolie van Holland en Barrett. Heb m niet de hele nacht aan, maar zet m een uur voor ik ga slapen aan in de slaapkamer, werk voor mij goed.

6 jaar geleden

Ja hier ook erg last van, heel vervelend!!! Helaas nog geen goede tip die helpt, dus lees graag mee hier.

6 jaar geleden

En helaas heb ik hier ook last van. Al van alles geprobeerd van uien naast het bed tot vicks vaporub onder de neus, helaas helpt het maar voor korte tijd.

6 jaar geleden

Ik heb er ook last van, in combinatie met hooikoorts ook. Ik heb wel een goede tip, die bij mij in elk geval werkt: elke ochtend en avond spoelen met de Rhino Horn. Daar stop je een lauwwarme zoutoplossing in (let op: wel zout zonder jodium, naar bij elke supermarkt verkrijgbaar) en spoel je 1 of 2 keer per dag mee. Werkt goed, ook preventief + is veilig voor zwangeren. Kost 12,50 en heb ik bij de online drogist gekocht. Als t goed is hebben ze hem ook wel de apotheek.

6 jaar geleden

Ik heb hooikoorts en andere allergieën en heb van de huisarts een neusspray gehad. Het heet fluticason. Al mijn medicatie is nagekeken voor ik zwanger werd, dus dit kan veilig worden gebruikt. Mij helpt het in ieder geval enorm. Gisteren ochtend vergeten.. hele dag een volle neus gehad.

6 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik heb hooikoorts en andere allergieën en heb van de huisarts een neusspray ...
Ik gebruik ook fluticason. Is het enige dat lijkt te helpen, dus ben blij dat ik het mag blijven gebruiken.

6 jaar geleden

Ik gebruik Loratadine van de Kruidvat. Werken bij mij prima en veilig te gebruikten tijdens de zwangerschap 😉

6 jaar geleden

Je oor druppelen wil ook nog wel is werken

6 jaar geleden

Ik gebruik essentiële olieen voor dr hooikoort en verstopte neus. Voor de hooikoort lavendel lemon en peppermint. En voor de verstopte neus eucalyptus

6 jaar geleden

Cetirizine is niet volledig veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap! Deze pilletjes gebruik ik al jaren, maar toen ik zwanger probeerde te worden ben ik op advies van de huisarts overgestapt op een neusspray, Avemys. Je moet even doorbijten, want het werkt pas na een paar weken. Maar nu heb ik veel minder klachten én een gerust gevoel dat het de baby geen kwaad doet!

6 jaar geleden

Reactie op Zwangermiepje

Cetirizine is niet volledig veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap! De ...
Ik gebruik anders gewoon ceterizine . Gecondoleerd door huisarts, apotheek èn verloskundige. Als het niet veilig zou zijn, had ik dat wel van minstens 1 van de 3 moeten horen lijkt me.

6 jaar geleden

Ik gebruik een rhino horn. Je neus spoelen met lauw water en zout. Heel natuurlijk en werkt goed!