16 Reacties
6 jaar geleden
Geen ervaring mee, maar heel veel beterschap gewenst en hoop dat je je snel weer fijner voelt
6 jaar geleden
Reactie op wvda
Ik heb vaker sondevoeding via een neussonde gekregen toen ik opgenomen was ...
Kon je toen wel goed praten? Telkens als ik nu begin met praten moet ik ontzettend veel kokhalzen. En met slikken heb ik echt gevoel dat hij omhoog komt? Misschien moet ik er ook wel gewoon aan wennen hoor. Het is natuurlijk beetje ongewoon allemaal
6 jaar geleden
Reactie op miieesss
Kon je toen wel goed praten? Telkens als ik nu begin met praten moet ik ont ...
Het voelt zeker ongewoon. Ik had in het begin ook echt veel keelpijn dus probeerde water erbij te drinken. In het ziekenhuis gaven ze me toen ook paracetamol maar dat ging niet, die bleef telkens hangen 😅 het kokhalzen met praten had ik niet maar veel praten was in ieder geval niet fijn. Of hoesten en vooral niezen enz is echt irritant!
Je went er wel steeds beter aan! You got this!💪🏻
6 jaar geleden
Ik zelf geen ervaring maar een vriendin vorig jaar de hele zwangerschap. Ze gaf mij de tip op eens op deze site te kijken https://www.zehg.nl . Ze heeft er heel veel aan gehad en als het goed is ook lotgenoten contact
6 jaar geleden
Ik heb ook sinds donderdag sondevoeding helaas😥 ze hadden bij mij eerst een hevel (dikkere en stuggere) sonde geplaatst, daar had ik wel heel veel last van met slikken e.d., nu een 'gewone' voedingssonde en die is echt een stuk comfortabeler gelukkig.. ik kan het redelijk verdragen, hoe gaat het bij jou?