13 Reacties
5 jaar geleden
Ja met mijn vorige zwangerschap hier vanaf 25 tot einde zwangerschap last van gehad. Heb toen van de verloskundige zetpillen gekregen die de pijn verlichten, het hielp echt. Ik werd toen ook door gestuurd naar de gynaecoloog toen dit werd vastgesteld want heb daar voor echo's gehad bij de nieren.
5 jaar geleden
Ik ben gisteren opgenomen op materniteit. Ik blijk een blaasontsteking te hebben, waar is trouwens geen enkel symptoom van heb. Ik heb ook last van nierstuwingen aan mijn rechterzijde. Ik heb antibiotica gekregen en moet het nu 5 dagen bekijken hoe het verloopt. Is het binnen de 5 dagen niet beter, dan moet ik terug en zal ik waarschijnlijk een infuus met buscopan krijgen. Veel beterschap, hopelijk verbetert het snel, want dit kan behoorlijk pijn doen!
5 jaar geleden
Ik heb t ook gehad. In week 22 en 23. Wat ontzettend pijnlijk. Nu is het weg (na een week antibiotica) en hopelijk blijft t weg. Vreselijk! Hopelijk gaat t bij jou ook weg. Sterkte in ieder geval.
5 jaar geleden
Reactie op FreyFrey
Antibiotica waarvoor?
Ik had ook een blaasontsteking erbij. Daarnaast drukte t kindje op mn urineleider. Weet niet of de antibiotica ermee te maken had of dat t toeval was hoor, maar nu is de pijn in mijn rug/nieren gelukkig weg.
5 jaar geleden
Reactie op AnnemiekAnnemiek
Ik had ook een blaasontsteking erbij. Daarnaast drukte t kindje op mn urine ...
Had geen blaasontsteking want is getest met een test strip. Maar gaan het ook nog op kweek zetten om te kijken of daar wat uit komt.
Het kan ook nier stuwing zijn en daar kan niet veel aan gedaan worden
5 jaar geleden
Reactie op FreyFrey
Had geen blaasontsteking want is getest met een test strip. Maar gaan het o ...
Hopelijk is het tijdelijk en gaat het snel over! Het is een vreselijk nare pijn! Sterkste!