12 Reacties
2 jaar geleden
Ik volg ... Zit met precies hetzelfde .. wat wij nu doen is appel snijden en dit op tafel zetten. Zo heet hij ongemerkt over de hele dag toch een appeltje op... En zo laten we al zijn eten staan wat hij nog niet op heeft. En eet hij zo mondjes maatjes toch wat hij moet eten..
2 jaar geleden
Hoe eet hij normaal gesproken? Hier doet hij dit vooral als hij zich niet goed voelt of bij tandjes (rond deze tijd komen nog kiezen door mogelijk). Voor koekjes maakt hij dan wel een uitzondering al krijgt hij het dan niet al geef ik met het avondeten wel een wat groter toetje. Duurt tot nu toe meestal een paar dagen.
2 jaar geleden
Hier ook heeel erg. Avondeten, daar eet ze niets van. 1 boterham eet ze niet eens altijd op. Wel een stuk fruit. Ze heeft graag bananen of frambozen. Die krijgt ze dan zodat ze iig iets eet. En friet als we dat toevallig eten. Dat lust ze dan weer wel altijd🥲 ik heb t maar los gelaten. Ik bied het altijd aan maar ik ga er niet meer mee vechten. Ik hoop dat het een fase is....
2 jaar geleden
Hier bij vlagen, de koek bij oma weet hij wel te vinden, maar eten zelf soms een drama... Nu heeft die van mij nog niet zijn volledig gebit en krijgt hij nu 6 tanden tegelijk.... Maar ken het ook van mijn dochter... De ene periode eet ze de ribben uit mijn lijf en dan weer even zo weinig dat je je zorgen maakt... Ik laat het maar gaan. Wat we eten mag ze eten, wil ze niet, dan niet. Komt wel weer 😉
één jaar geleden
Hier in de zelfde fase beland.. al een maand slecht eten terwijl het normaal een vuilnisbak is en er niks is wat hij niet lust. Lijkt verder nergens last van te hebben en vooral dwars zijn en eigen wil, van ik wil niet eten maar spelen. Nu al 2e avond op een rij niet eens 1 hap op.. weer naar bed zonder eten. Schijnt een fase te zijn op deze leeftijd dus ik hoop maar dat t snel over is!
één jaar geleden
Zijn hier ondertussen al kinderen die al wel weer wat zijn gaan eten? Hier ook al lange tijd weinig tot geen avondeten, tenzij het stampot boerenkool is en macaroni gaat er ook wel redelijk in. Het enige wat ie wilt is toetje (magere kwark). De rest van de dag eet hij over het algemeen gelukkig wel goed.
één jaar geleden
Gaat hier wat beter nu. Nog wel sommige dagen zijn nukken, maar meestal gaat het nu goed