101 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Anne47

Er wordt vandaag een maxi cosi AxissFix bezorgd. Kan zowel voorwaarts als a ...
Kun je niet gaan rijden wanneer je haar normaal naar bed zou brengen? Dan slaapt ze waarschijnlijk toch wel. Liggend of half liggend.

2 jaar geleden

Reactie op Anne47

Er wordt vandaag een maxi cosi AxissFix bezorgd. Kan zowel voorwaarts als a ...
Slapen kan prima in een zittende stoel. No worries

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ben wel benieuwd of jullie kindjes nu allemaal in een andere stoel zitten o ...
Hier nog in de maxi cosi, want dat past nog

2 jaar geleden

Ons dochtertje is inmiddels een jaar en twee weken en gaat nu over in de autostoel.

2 jaar geleden

Reactie op Prana

Ons dochtertje is inmiddels een jaar en twee weken en gaat nu over in de au ...
Iets te snel op send gedrukt. Deze komt als het goed is straks binnen. Bij babylux.be besteld met nog 25 euro extra korting nu, kwam op 354 euro. Flinke klap geld, maar deze kwam wel heel goed uit de tests en dat vinden we uiteindelijk toch belangrijk.

2 jaar geleden

Reactie op Prana

Iets te snel op send gedrukt. Deze komt als het goed is straks binnen. Bij ...
Die hebben wij nu ook. Wij vonden veiligheid ook het belangrijkste in onze overweging. En het stofje is minder zweterig dan sommige andere merken. Wij hebben deze toen met black friday gehaald. Mijn zoontje zit er heerlijk in.

2 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Die hebben wij nu ook. Wij vonden veiligheid ook het belangrijkste in onze ...
Nou hier zit hij nu ook in de auto. Stofje voelt heel fijn inderdaad. En installeren was super makkelijk. Heel fijn dat hij steeds een groen vlakje geeft als het goed vast zit. Vrijdag gaan we voor het eerst een ritje maken, ben benieuwd.

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Ben wel benieuwd of jullie kindjes nu allemaal in een andere stoel zitten o ...
Wij hebben de autostoel maxi cosi mica. Kleine gaat daar al vanaf zo’n 4 maanden oud in mee. Fijnste is dat de stoel tot 4 jaar mee kan gaan dus we ook lang klaar zijn qua stoel. Wel tegen de rijrichting in en nog op een liggende stand

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Slapen kan prima in een zittende stoel. No worries
Haha top!

2 jaar geleden

Ik zie door de bomen het bos niet meer maar ben die maxicosi spuugzat. Ik krijg haar er gewoon lastig in. Laatst gekeken voor autostoel maar we werden in de winkel gewoon weggestuurd eigenlijk omdat kinderen pas met 1.5 jaar over gaan volgens de nieuwe regels. Wij hebben geen Isofix en een redelijk kleine auto maar ze hadden alleen isofix modellen in de winkel want veiligheid ..... etc.

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Ik zie door de bomen het bos niet meer maar ben die maxicosi spuugzat. Ik k ...
Nou wat een onzin.. Als ze niet meer in de maxicosi past, mag en moet je gewoon over naar de volgende stoel. Wij hebben een maxicosi axxis, ik ben er heel heel blij mee. Ze zit er vanaf 9 mnd in nu. De prenatal zei dat t advies is om tot 15 achterwaarts te vervoeren.. Toen vertelde ik dat in mijn kleine auto dit niet paste, zeiden ze nee ja dan snap ik je keuze. Deze stoel kan 90 graden draaien, dus maar de deuropening. Ik kan mijn dochter er makkelijk in en uit halen, en draai haar dan naar t midden en dan zit de goed. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Nou wat een onzin.. Als ze niet meer in de maxicosi past, mag en moet je ge ...
Nou inderdaad onzin! Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn dochtertje nu nog 5,5 maand in de Maxi-Cosi moet vervoeren. Dat zou juist heel onveilig zijn volgens mij.

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Nou wat een onzin.. Als ze niet meer in de maxicosi past, mag en moet je ge ...
Ja belachelijk toch, wordt je gewoon weg gestuurd. Was bij de baby-dump. Ik ga eens kijken naar het stoeltje wat jij hebt bedankt!

2 jaar geleden

Reactie op Prana

Nou inderdaad onzin! Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn dochtertje nu n ...
Ja ik vertelde dat ze er heel strak inzit, heb best een fors kind maar zij zei dat is alleen maar veilig. Oke ik kan daar gedeeltelijk in meekomen maar waarom denk je niet mee om te kijken naar een opvolger dan en laat je de keus bij ons. 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Wij hebben van de week ook de autostoel geïnstalleerd. Zoontje is net 1 jaar. Hebben jullie ook dat de stoel na het installeren nog wel wiebelt? De isofix en voetsteun staan beide op groen. Dus hij zou goed moeten staan. Alleen ik vertrouw het nog niet echt. Wij hebben een Ding Narrow, 360 gr draaien en achterwaarts tot 15 maanden.

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Ja ik vertelde dat ze er heel strak inzit, heb best een fors kind maar zij ...
Wat een pannekoek die verkoper. Dat ze strak zit maakt het niet veilig. Stel dat ze er bijvoorbeeld met haar hoofdje wat bovenuit komt, dan heeft ze daar toch geen ondersteuning meer? Het lijkt me daarnaast ook helemaal niet prettig, comfort is na veiligheid toch ook echt wel belangrijk. Ik zou lekker naar een andere zaak gaan (als ze weer open mogen). Of toch online bestellen, er zijn hieronder al een aantal opties van echt hele goede stoeltjes gegeven.

2 jaar geleden

Reactie op Zwil

Wij hebben van de week ook de autostoel geïnstalleerd. Zoontje is net 1 jaa ...
Ik ken dat stoeltje niet, dus zou het niet weten. Maar bij ons zit hij echt wel strak. De grondsteun zat eerst ook wat los, terwijl hij wel op groen stond. Ik moest echt heel hard drukken om hem toch nog een klikje lager te krijgen. Volgens mij is dat groen alleen maar dat hij vastgeklikt zit. Maar er zijn meerdere hoogtes mogelijk die allemaal een eigen "klik" hebben. Oke, dat klinkt heel wazig haha. Maar probeer anders of je hem toch nog een klik verder kan duwen.

2 jaar geleden

Wij hebben de Nuna Prym en ik ben er zo blij mee. Onze dochter zit er met plezier in nu nog achterstevoren en vanaf 2 jaar draaien we haar naar voren. Super handig die 360 graden stoelen! Ook dat hij naar je toe kan draaien om haar erin te zetten top!

2 jaar geleden

Reactie op Prana

Wat een pannekoek die verkoper. Dat ze strak zit maakt het niet veilig. Ste ...
Ja heb er net 1 online gekocht (die little one ook heeft maxicosi axxis) , nu al blij!

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Ja heb er net 1 online gekocht (die little one ook heeft maxicosi axxis) , ...
Ga je geen spijt van hebben!! Alleen kunnen ze er maar tot 3 jaar in maar goed, wie dan leeft wie dan zorgt. Ik vind het echt heeeeeel fijn zoon draai stoel. Met een kleine auto toch echt makkelijk 😊😊 tof dat ik je advies kon geven!