15 Reacties

3 jaar geleden

Wij wel. Ook omdat r bij mijn vriend in de iets verdere fam. Vanalles voorkomt dus ja waarschijnlijk wel

3 jaar geleden

In eerste instantie zijn wij dat niet van plan.

3 jaar geleden

Ja wij ook

3 jaar geleden

Hier wel. Heb het bij beide vorige zwangerschappen laten doen.

3 jaar geleden

Wij niet, bij de andere zwangerschappen ook niet gedaan. Mocht er bij de 20 weken echo verontrustende dingen gezien worden zien we wel verder...

3 jaar geleden

Wij ook weer! Met nevenbevindingen

3 jaar geleden

Wij ook

3 jaar geleden

Wij ook! Als er uitkomt dat het kindje ernstig ziek is, weet ik dat liever met 11 wk al!

3 jaar geleden

Volgens mij waren wij bij de vorige zwangerschap al te laat omdat de gynaecoloog ons niet geïnformeerd had en uiteindelijk bij de verloskundige kwamen en zij ons daarover vertelde. Ik weet niet of wij het nu wel willen doen.

3 jaar geleden

Ja wij zouden dat wel willen doen

3 jaar geleden

Wij doen het ook, zonder nevenbevindingen. Omdat ze afwijkingen kunnen zien, alleen kunnen ze niet vertellen hoe het zich zal uiten, als het uberhaubt tot uiting komt.

3 jaar geleden

Reactie op MamaKate

Wij doen het ook, zonder nevenbevindingen. Omdat ze afwijkingen kunnen zien ...
Bij een kennis van mij hebben ze Hodgkin opgespoord middels de nevenbevindingen van de NIPT.

3 jaar geleden

ja gaan wij zeker doen

3 jaar geleden

Wij hebben het bij de eerste ook niet gedaan en zullen het nu ook niet doen

3 jaar geleden

Wij doen het wel. Een collega van mij had een kindje met een niet-levensvatbare aandoening en had geen niptest laten doen, hoewel die dat wel had kunnen opsporen. Moest dat mij overkomen dan weet ik dat liever met 12 weken dan met 20 weken