7 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook niet hoor! Mijn tweeling meiden kunnen goed lopen achter de loopkar, aan het handje alleen als ze zin hebben, maar los totaal niet. Kunnen ook nog niet los staan. Over 5 dagen zijn ze 16 maanden. Dus geen zorgen, ieder kindje heeft zijn/haar eigen tempo 🍀
2 jaar geleden
Onze kleine dame loopt dan nu wel, alleen heeft ze hier wel de tijd voor genomen.
19 oktober kwam ze zelfstandig staan, 20 oktober kleine stapjes via de tafel, en op 27 februari ging ze in 1 keer lopen. Was ze 14.5 maand oud.
Zijn dus ruim 4 maanden onderweg geweest. Dus je hebt het niet voor het zeggen....moet wel toegeven, dat tussendoor de griep en daarna Corona roet in het eten hebben gegooid, naar mijn idee.....en misschien heeft dat geen invloed gehad.
Het kan in ieder geval heel snel gaan, het kan ook even duren. Zodra de kleintjes het gevoel hebben dat ze zeker zijn, dan gaan ze echt wel lopen. Ik duim met jullie mee dat het snel mag gaan gebeuren 💪🏻
2 jaar geleden
Mij dochtertje van 15 maanden loopt ook nog niet los. Het komt waneer het komt. Ze hebben nog een heel leven om te lopen. 😉
2 jaar geleden
Hier ook, ze kroop en zat zelfstandig rond de 1, dus ik ben ook niet heel verbaasd, over die twee ontwikkelingen was ik eerlijk gezegd wel wat ongeduldig, maar met lopen mag ze wat mij betreft best nog even wachten