8 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb 10 weken geleden een kz gehad.. ik heb ook nog echt rommelende darmen zo uit het niets na het eten.. dat is al vanaf toen.. maar op en af dus paar dagen verstopping en dan ineens rommelen (pijnlijk vaak ook)... ik heb ook de minipil maar ben wel de eerste keer ongesteld geworden.. hoeft niet altijd te stoppen kan ook onregelmatig nog komen zei mijn huisarts..
5 jaar geleden
Ik heb een vaginale bevalling gehad 10 weken geleden. Heb 1,5 week gevloeid, zit ondertussen alweer aan de normale pil en ben ook al ongesteld geworden maar alsnog herken ik tot op de dag van vandaag het gevoel wat jij omschrijft! Heel naar gevoel vind ik het 😢
5 jaar geleden
Bij mij rammelt de boel ook nog. Jij hebt meer last van je darmen? Poep je elke dag? Doet het pijn?
Ik heb last van een pijnlijke blaas. Vanmiddag weer fysio.
5 jaar geleden
Bij mij rammelt de boel ook nog. Jij hebt meer last van je darmen? Poep je ...
Balen zeg van die pijnlijke blaas!
Ik heb het idee dat ik meer poep (doet over het algemeen geen zeer, maar soms wel een aambei)
Maar minder vaak hoef te plassen🤷🏼♀️
Wat is de oorzaak van je pijnlijke blaas?
5 jaar geleden
Mijn darmen reageren op hormonen. Hele zwangerschap heftige PDS gehad. Kleine eruit en kan alles weer eten. Sinds de bevalling een moeizamere stoelgang voor mijn doen (met bv) nu sinds 2 weken bv afgebouwd en een aantal dagen volledige kv en heb nu het idee dat de stoelgang en darmen weer wat normaler worden
5 jaar geleden
Reactie op bloem1988
Balen zeg van die pijnlijke blaas!
Ik heb het idee dat ik meer poep (doet o ...
Eet je meer vezels/gezonder?
Mijn hele buikregio is gestresst en probeer met de fysio meer rust te creëren. Ik span te veel aan. Moet nu oefeningen doen en mijn plasmomenten uit stellen.