5 Reacties
één jaar geleden
Hoi! Mijn zoontje doet dit ook nog steeds en ik vind het zelf best vervelend, ook omdat zijn shirts vaak nat zijn en sneller lelijk worden.
Vorige maand naar het consultatiebureau geweest en toen gaven ze aan dat het door te slappe mondspieren zou kunnen komen. Ze adviseerden om zo min mogelijk een speen te geven, maar hij krijgt deze eigenlijk altijd al alleen maar in bed. Toen gaven ze aan dat het nog een idee kon zijn de speen uit zijn mond te trekken als hij slaapt. Maar we zijn veel te blij als hij lekker doorslaapt dus daar zijn we niet aan begonnen..
één jaar geleden
Hier helaas ook nog. Hier zijn in februari zijn neusamandelen verwijderd in de hoop dat zijn snotneuzen zouden verdwijnen, dit was helaas niet het geval. Dit zou een reden kunnen zijn dat hij veel door zijn mond ademt, en dus kwijlt. Tot zover dat dus niet echt af kunnen strepen helaas, al hoop ik dat de verstopte neuzen deze zomer wat minder zijn en ik dus kan kijken of dat verbetering geeft. Ook heb ik destijds een verwijzing gekregen voor de logopedist, als de neusverkoudheid weg gaat van de zomer en het is nog steeds zo, dan gaan we dat maar is proberen.