12 Reacties
3 jaar geleden
Je kan proberen haar 6x 150 te gaan geven.
Ik mag ook nog niet ophogen van het CB want het is te veel ivm met het aantal weken die ze is. Mijn dochter is 11 weken nu.
Maar de 6x 150 word goed gekeurd en ze bouwt haar gewicht rustig op :)
3 jaar geleden
Hmmmmm 5x180 is best ok toch. Volgens mij zat ik bij de oudste ook ronde de 12 weken op dat en een paar weken later kreeg hij zelfs bij zijn laatste fles 210.
Welke symptomen heeft ze nog met de nutramigen?
Ons zoontje zit op pepti voeding maar zit nog af en aan onder de uitslag. Twijfel enorm of het daardoor komt of gewoonweg een gevoelige huid. Verder op zijn lichaam geen uitslag.
Ga nu neutral proberen kijken hoe hij daarop reageert
3 jaar geleden
Ik gebruik deze melk voor mijn zoontje. Hij kreeg allemaal uitslag op zn gezicht en nek van flesvoeding op basis van koemelk. Hij sliep ook onrustig en spuugde ook veel in zn bedje ervan. Koemelkallergie komt ook veel voor in mijn familie. Ik ben gaan zoeken naar flesvoeding waar geen koemelk in zit. Toen kwam ik novalac novarice tegen en zag allemaal goede reviews. Dit heb ik met mijn huisarts besproken en zij zegt dat alle voeding verantwoord is. Dus ik ben novarice gaan proberen. Mijn zoontje reageert hier goed op en hij slaapt zoveel beter en spugen doet hij niet meer in zn bedje s’nachts. Uitslag op zn gezicht en nek zijn verdwenen. Zijn ontlasting rook een tijdje wel heel sterk. Maar sinds kort is dat ook veel
minder geworden, denk dat zijn darmen nu eraan beginnen te wennen. Ik gebruik novarice nu denk ik anderhalf maand.
3 jaar geleden
Reactie op Jane86
Hmmmmm 5x180 is best ok toch. Volgens mij zat ik bij de oudste ook ronde de ...
Ja ik dacht nu toch ook dat 5x180 niet zo zot was...
Ze heeft nog steeds plekjes uitslag. Stoelgang is wel iets beter. Maar ze heeft precies wel nog wat last van "ruisende" ademhaling. Wat ook kan wijzen op de allergie.
Maar zelf met het mengen van jogannesbroodpitmeel blijven al haar flessen tot op de laatste drup leeg en soms nog zoekend naar meer. Dus ik hoop dat die nieuwe melk beter valt.
3 jaar geleden
Reactie op Nancymarissaa
Ik gebruik deze melk voor mijn zoontje. Hij kreeg allemaal uitslag op zn ge ...
Ikzelf had ook koemelkallergie als baby dus waarschijnlijk heeft ze dat van mij 🤦♀️.
Heel benieuwd of mijn dochter ook zo goed reageert op deze melk.
Ik hoop vooral dat ze verzadigd genoeg is.
3 jaar geleden
Reactie op Kirsten 28
Je kan proberen haar 6x 150 te gaan geven.
Ik mag ook nog niet ophogen van ...
Ik dacht ook om terug te gaan naar 6x150 maar ik weet niet hoe ik dat in haar dagplanning moet proppen. Ze slaapt heel goed (23u-9u en ook van 12u-15u30) en 5 flessen lukt perfect met deze uren maar meer... zal proppen worden.
3 jaar geleden
Ik gebruik Novarice- onze baby doet het er super goed op!!! Echt aan te raden
3 jaar geleden
Reactie op Sanul
Ikzelf had ook koemelkallergie als baby dus waarschijnlijk heeft ze dat van ...
Ik hoop het voor je! Ik gaf mijn zoontje steeds 120+4 maar daar leek hij niet tevreden mee te zijn. Mijn baby wilt echt eten haha. Dus geef hem deze dagen nu 150+5/ 5 flesjes op de dag en hij is tevreden. Hij slaapt nu ook door in de nacht. Misshien zou je 150+5 proberen en kijken hoe dat gaat? Novarice lijkt ook wat dikker dan die melk op koemelk basis..
3 jaar geleden
Mijn baby weegt 6.5kg, is nu 11 weken oud en krijgt 4x150ml en 1x180ml(ochtendfles) deze drinkt ze vaak niet helemaal leef.. al met al laat ze 10/20cc staan
3 jaar geleden
Reactie op Sanul
Ik dacht ook om terug te gaan naar 6x150 maar ik weet niet hoe ik dat in ha ...
Jaa ik snap je idd.
Hier krijgt ze 7-10.30-13.30-16.30-19.30-23.00u
En slaapt 2x maar. Hier slaapt ze overdag niet echt optimaal en savonds en snachts super.