25 Reacties

5 jaar geleden

Een apotheek verkoopt het ook.

5 jaar geleden

Genoeg vezels eten, eventueel elke ochtend Activia eten dat heeft mij geholpen. Of je hebt een drankje Yakult kan ook helpen. Zou proberen lactulose niet te lang te gebruiken.

5 jaar geleden

Hier ook, inmiddels zelfs 10 weken na de bevalling en is echt drama... ik wil eigenlijk niks gebruiken ertegen, maar wordt er niet beter van op deze manier helaas

5 jaar geleden

Roos vicee met pruimen 👌

5 jaar geleden

Ik gebruik momenteel spijsvertering thee van de Kruidvat eigen merk. (Is ook niet duur!) Ik gebruik het al jaren en ik ben zeer tevreden over! 1 kopje na het avondeten. Wat ik ook neem: Een glas jus in de ochtend En yoghurt na het avondeten.

5 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Ik gebruik momenteel spijsvertering thee van de Kruidvat eigen merk. (Is oo ...
Laat maar!! Laat maar! Ik las even niet dat jij borstvoeding gaf!(ب_ب) Maar dat yoghurt na het avondeten en jis in de ochtend werkt alsnog super. Daarnaast kun je ook kiwis en peer gaan eten. Vermijdt bananen !

5 jaar geleden

Laat maar!! Laat maar! Ik las even niet dat jij borstvoeding gaf!(ب_ب) Maa ...
Bananen zijn juist goed tegen obstipatie. 😉

5 jaar geleden

Bananen zijn juist goed tegen obstipatie. 😉
Ik heb altijd geleerd op mijn werk dat juist bananen je darmen kunnen verstoppen... Dan zijn de regels wéér veranderd...ಠωಠ

5 jaar geleden

Ik heb altijd geleerd op mijn werk dat juist bananen je darmen kunnen verst ...
Zit daar niet een verschil in tussen rijpe en onrijpe bananen? Hoe rijper hoe beter voor de stoelgang?

5 jaar geleden

Zemelen, lijnzaad, eventueel gewelde pruimen en roosvicee pruimen (liever niet ivm suikers)

5 jaar geleden

Dat probleem ken k niet. ik kan het juist slecht ophouden vreselijk...🙈

5 jaar geleden

Zakjes macrogol via de huisarts...

5 jaar geleden

Lacpure 1x per dag binnen een week was het weer goed

5 jaar geleden

Reactie op Willemina

Lacpure 1x per dag binnen een week was het weer goed
En die zakjes huisarts moet je kunnen ging ervan overgeven, kreeg het niet weg

5 jaar geleden

Ik had het tijdens me zwangerschap. Dronk elke dag roosvicee lacto dat hielp bij mij

5 jaar geleden

Zit daar niet een verschil in tussen rijpe en onrijpe bananen? Hoe rijper h ...
Volgens mij wel. Vanwege bepaalde stofjes die er dan meer inzitten.

5 jaar geleden

Ik heb altijd geleerd op mijn werk dat juist bananen je darmen kunnen verst ...
Ja, dat is een hardnekkige gezegde over bananen. Dacht er tot voor kort net zoals jou over. 🙂

5 jaar geleden

Kiwi op den lege maag. Koffie schijnt ook te helpen op een lege maag. Zelf lust ik geen koffie dus of t echt werkt geen idee. Verder vezels water en beweging. Als ik een paar dagen verstopt zit, kan bier helpen. Ook de alcoholvrije :)

5 jaar geleden

Lijnzaad en muesli met yoghurt als ontbijt helpt bij mij

5 jaar geleden

Na 12 weken heb ik nog steeds obstipatie en drink ook genoeg. (Geef ook borstvoeding) Heb zelfs aambeien gekregen bij de bevalling, die alleen maar erger zijn geworden. Er is me geadviseerd meer vezels te gaan eten (havermout, lijnzaad, kiwi’s) en heb de huisarts om hulp gevraagd en heb macrogol en elektrolyten gekregen. Door de extra vezel inname, is me ontlasting iets beter, maar niet geweldig, dus hopelijk kunnen de zakjes me op weg helpen.