24 Reacties

5 jaar geleden

Onze zoon had 32,2 bij zijn geboorte. Ik maakte me ook zorgen , maar 36 cm is gewoon normaal. ☺️

5 jaar geleden

35 cm, alles ging vlotjes zonder renovatiewerken, dus zou het vreemd vinden moest 36 te groot zijn...

5 jaar geleden

37cm en 2,5 uur persweeën 😆

5 jaar geleden

1e baby 33 cm 2e baby 33,5 cm

5 jaar geleden

33cm

5 jaar geleden

Bij de geboorte eigenlijk geen idee... Maandje later bij het CB had ze 36 cm.

5 jaar geleden

Mijn zoon had een hoofdomtrek van 36,5 en ze vonden het mega als ik zo de reacties hoorde😅 Maar je moet ook het totaal plaatje zien denk ik hij was 4,5 kilo en 53 cm dus alles was groter dan gemiddeld hoe groot was jouw zoon verder?

5 jaar geleden

Geen idee wat bij de geboorte de omtrek was. Maar afgelopen maandag was hij 39, en ze was toen precies 6 weken oud.

5 jaar geleden

Na een maand had mijn dochter een hoofdomtrek van 36 cm. Geen idee hoe het bij de geboorte was

5 jaar geleden

Hoofdomtrek bij de geboorte 39,4 cm vorige week op het cb 38,2 cm

5 jaar geleden

Eerste zoon: 34,5 bij geboorte en een bevalling van 44 uur in totaal en 1,5 uur persen. Wel een knip gekregen Tweede zoon: 38 bij geboorte en een bevalling van 4 uur in totaal waarvan 4 minuten persen was. Wel een reptuur gekregen(scheur) Dus bij mij zij de hoofdomtrek niet veel bij de duur van de bevalling/ pers tijd.

5 jaar geleden

Bij de geboorte 35cm. Bij 6 weken controle op het CB 40,5cm. 😁

5 jaar geleden

Hier ook 36 cm, kregen ook te horen dat die groot was. Zelf niks van gemerkt gelukkig 😂 Had een mutsje bij z8 besteld en deze paste niet dat was het enige. Nu had die een omtrek van 40 cm bij 5 weken, en was nog steeds te groot 😅 Verder een dysmatuur kindje

5 jaar geleden

Mijn baby die bovenin de curve groeit had bij de geboorte een hoofdomtrek van 35cm en na 1 maand 39cm. Alles in proportie met lengte (54cm) en gewicht (4kg) dus dan is t prima en niet té groot. Mijn dysmature baby had een hoofdomtrek van 27 bij de geboorte. Ook in verhouding met lengte (47cm) en gewicht (2500gr) dus ook prima.

5 jaar geleden

37cm bij de geboorte en op 4 weken was hij 39cm.

5 jaar geleden

38cm, 4,2kg en 53cm.. vlotte uittocht in 3-4 persweeën :-) stand van hoofdje als ze door geboortekanaal heeft meer impact op vlotheid dan afmetingen zei mijn gyneacoloog altijd.

5 jaar geleden

35 cm, 3,1 kg en 51 cm. Geboren met 38+0. Hier heeft het persen maar 6 minuten geduurd, eerste kindje.

5 jaar geleden

35 cm omtrek van het hoofdje, hij was verder 56 cm en 4500 gr. Grote vent dus ook 😇

5 jaar geleden

Reactie op Dekentje25

35 cm, 3,1 kg en 51 cm. Geboren met 38+0. Hier heeft het persen maar 6 minu ...
Ik ben jaloers op die 6 min!

5 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Mijn zoon had een hoofdomtrek van 36,5 en ze vonden het mega als ik zo de r ...
54cm en 3908 gram. Met de groeiecho's gelukkig een daling van p90 naar p80 naar p75 (ongeveer) dus dat was al een beter vooruitzicht, maar opmerking van het hoofd bleef elke echo terug komen.