34 Reacties

5 jaar geleden
Ik draag in de zwangerschap ook liever normale onderbroeken ipv strings. Gewone zwarte van de hema: https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/slip/3-pak-damesslip-zwart-1000001986.html
Na de bevalling zijn strings sowieso uit den boze 😂 Probeer daar maar eens een kraamverband in te leggen 😂

5 jaar geleden
Ik draag in de zwangerschap ook liever normale onderbroeken ipv strings. Ge ...
Ja daar dacht ik ook al aan idd aan kraamverband haha maar zoveel verschillende soorten ondergoed haha bedankt voor tip ga ik die proberen en heb je dan maat groter dan normaal of gewoon je eigen maat?

5 jaar geleden
Ik heb wel een maat groter genomen (normaal M, nu L) en dat vind ik wel erg prettig. Maar goed, dat is per persoon verschillend natuurlijk. Maar voor 4.50 is het het proberen waard! 😁

5 jaar geleden
Ik draag in de zwangerschap ook liever normale onderbroeken ipv strings. Ge ...
Haha goeie tip! nooit over na gedacht🙈 zal ook alvast maar wat halen. Draag zelf nog wel strings maar m'n voorkeur veranderd ook idd.

5 jaar geleden
Ik heb de zwangerschapsonderbroeken van de Hema gekocht echt niet charmant, maar die zitten wel verdomd lekker. De hipsters zijn ook prettig! M’n vriend vindt me nog prachtig in een vuilniszak maar als ik mezelf in de spiegel zie vind ik het er niet uitzien maar goed ik wil nu gewoon comfy zijn! Toen ik zwanger was van 1 kind vond ik de vrij grote onderbroeken van de zeeman wel prettig met kanten band aan de bovenkant

5 jaar geleden
Dankjewel voor al jullie reacties ik ga de stad is even in en dan neem ik al jullie reacties mee

5 jaar geleden
Pff ik draag wel string maar begin te irriteren haha. Toen droeg k boxers irriteert ook. En nu draag ik hipsters zitten veel lekkerder en in de nacht gewone ondergoed.

5 jaar geleden
Ik draag boxershorts van mijn man 🙊
Aangezien mijn slipjes ook niet meer lekker zitten.

5 jaar geleden
Ik heb nu van de mady lijn de allergrootste maat en daar heb ik nog een beetje groeiruimte in. Deze koop ik bij de zeeman.