34 Reacties

5 jaar geleden

Ik draag in de zwangerschap ook liever normale onderbroeken ipv strings. Gewone zwarte van de hema: https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/slip/3-pak-damesslip-zwart-1000001986.html Na de bevalling zijn strings sowieso uit den boze 😂 Probeer daar maar eens een kraamverband in te leggen 😂

5 jaar geleden

Ik draag in de zwangerschap ook liever normale onderbroeken ipv strings. Ge ...
Ja daar dacht ik ook al aan idd aan kraamverband haha maar zoveel verschillende soorten ondergoed haha bedankt voor tip ga ik die proberen en heb je dan maat groter dan normaal of gewoon je eigen maat?

5 jaar geleden

Ik heb wel een maat groter genomen (normaal M, nu L) en dat vind ik wel erg prettig. Maar goed, dat is per persoon verschillend natuurlijk. Maar voor 4.50 is het het proberen waard! 😁

5 jaar geleden

H&m heeft bij de zwangerschapskleding ook ondergoed hangen. Volgens de verpakking heeft het een verlaagde voorkant maar daar merk ik niks van. Let erop dat je iets kiest waarbij je niet zo'n dik elastiek hebt, dat is niet heel prettig met een groeiende buik.

5 jaar geleden

Ik heb ook een maar groter gehaald dan normaal (normaal s, nu m). En inderdaad ook aangeschaft bij de Hema. Ben er erg blij mee en zitten voor nu hartstikke goed

5 jaar geleden

Bij de action hebben ze midi onderbroeken die helemaal over je buik gaan, heel comfortabel en maar €3.

5 jaar geleden

Ik draag in de zwangerschap ook liever normale onderbroeken ipv strings. Ge ...
Haha goeie tip! nooit over na gedacht🙈 zal ook alvast maar wat halen. Draag zelf nog wel strings maar m'n voorkeur veranderd ook idd.

5 jaar geleden

Ik heb bij de hunkemoller seamless (dus zonder naden) brazillian slips gehaald. Dit zit tussen een string en een oma onderbroek in bij je billen ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Naadd

Ik heb bij de hunkemoller seamless (dus zonder naden) brazillian slips geha ...
Die heb ik ook en zitten heerlijk! Mee begonnen bij zwangerschap 1 en sindsdien wil ik niet anders 😄

5 jaar geleden

De strings van de hema van 4,50 zijn de enige die mij nog lekker zitten🤣 maatje groter ook idd.

5 jaar geleden

Hipsters van de zeeman zitten vind ik ook heerlijk. Qua maat draag ik nog steeds dezelfde maat. Voordeel ervan ze zijn niet duur en geen snijdende randjes, wel leuke patroontjes

5 jaar geleden

Ik heb de zwangerschapsonderbroeken van de Hema gekocht echt niet charmant, maar die zitten wel verdomd lekker. De hipsters zijn ook prettig! M’n vriend vindt me nog prachtig in een vuilniszak maar als ik mezelf in de spiegel zie vind ik het er niet uitzien maar goed ik wil nu gewoon comfy zijn! Toen ik zwanger was van 1 kind vond ik de vrij grote onderbroeken van de zeeman wel prettig met kanten band aan de bovenkant

5 jaar geleden

Dankjewel voor al jullie reacties ik ga de stad is even in en dan neem ik al jullie reacties mee

5 jaar geleden

Pff ik draag wel string maar begin te irriteren haha. Toen droeg k boxers irriteert ook. En nu draag ik hipsters zitten veel lekkerder en in de nacht gewone ondergoed.

5 jaar geleden

Reactie op Naadd

Ik heb bij de hunkemoller seamless (dus zonder naden) brazillian slips geha ...
Deze?

5 jaar geleden

Reactie op mybabyJ

Deze?
Nee deze 🤗

5 jaar geleden

Ik draag boxershorts van mijn man 🙊 Aangezien mijn slipjes ook niet meer lekker zitten.

5 jaar geleden

Ik draag boxershorts van mijn man 🙊 Aangezien mijn slipjes ook niet meer ...
Dat heb ik een week kunnen doen toen gingen ze knellen hahaha

5 jaar geleden

Naadloos ondergoed van de Hema :-)

5 jaar geleden

Ik heb nu van de mady lijn de allergrootste maat en daar heb ik nog een beetje groeiruimte in. Deze koop ik bij de zeeman.