Dag mama’s,
Onze zoon heeft het heel erg moeilijk op zijn nieuwe opvang (zit hij sinds eind juni omdat zijn oorspronkelijke onthaalmoeder ermee stopte). Veel huilen, niet goed kunnen wennen, ,. Blijkbaar moeten ze hem in de voormiddag tot enkele keren toe afzonderen in zijn bedje met zijn knuffel en speentje om hem rustig te laten worden. We dachten dat het ondertussen beter was aangezien ze ons dit niet meer vertelde maar vandaag heeft een van de medewerkers verteld dat dat dus wel degelijk nog gebeurt. Ze zei ook dat hij een hele voormiddag had gehuild vandaag.
Nu zagen mijn vriend en ik dat ons zoontje dit in zijn nek had nadat hij van de opvang kwam. Ze hebben ons niets verteld of hij zich pijn had gedaan of dat een ander kindje hem pijn heeft gedaan. Hij kan het zelf nog niet vertellen natuurlijk. Ik wil helemaal niemand beschuldigen en wil ook niet de geflipte moeder uithangen maar nu gaan de ergste gedachtes door mijn hoofd 😞 Een kind dat de hele voormiddag loopt te huilen kan je helemaal gek maken, zeker als het je eigen kind niet is. Ik wil hen hier morgen over aanspreken maar ik wil niet beschuldigend overkomen want waarschijnlijk is er wel een andere verklaring voor maar ik vind dat ze op z’n minst hadden mogen zeggen als er een incident is geweest met een ander kind ofzo. Niets erover zeggen vind ik niet correct.. het kan toch ook niet zijn dat ze dit niet hebben gezien?
Wat vinden jullie? Overdrijf ik? En hoe zouden jullie dit aanbrengen?