13 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou ook zeggen even in de groene biotex...

5 jaar geleden

Ons kindje had dit net na geboorte.. wij hebben hier toen niks aan gedaan en is uiteindelijk vanzelf weggegaan..

5 jaar geleden

Nat washandje met biotex en dan handje in het washandje? Dan kun je dr handje/washandje vasthouden.

5 jaar geleden

H-J had het ook. Een ingegroeide nageltje. Ik mocht langs komen bij de hap. Die hadden het open geprikt. En vervolgens moest ik 3x daags spoelen met lauw water. Was zo gebeurd. De reden dat ik de hap belde was omdat hij er last van had. Als jouw kleine geen last van heeft kun je aankijken en eventueel biotex gebruiken. En anders staan de doktoren gewoon voor jou (hem) klaar. :-)

5 jaar geleden

Heb hetzelfde gehad, echt onhandig. Ik deed het in een eierdopje en dan het handje goed vasthouden. Lukte niet altijd lang genoeg, maar beter dan niks! Zo is het wel weer weg gegaan.

5 jaar geleden

Ik heb tijdens de nacht gewoon teramicine met een plakkertje erop en dit was na de 2de nacht al bijna helemaal weg

5 jaar geleden

Ons kindje had dit net na geboorte.. wij hebben hier toen niks aan gedaan e ...
Bij ons hetzelfde.

5 jaar geleden

Nat washandje met biotex en dan handje in het washandje? Dan kun je dr hand ...
Dit kan ik inderdaad nog wel even proberen! Dankjewel!

5 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

H-J had het ook. Een ingegroeide nageltje. Ik mocht langs komen bij de hap ...
Hij heeft er gelukkig nog geen last van nee. Maar mocht dat wel zo zijn zal ik toch iets eerder naar de huisarts gaan daarvoor ja hihi. Bedankt!

5 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Heb hetzelfde gehad, echt onhandig. Ik deed het in een eierdopje en dan het ...
Ja ga de strijd ook nog maar een keertje aan straks. Beter iets dan niets is zeker waar!

5 jaar geleden

Op een wattenschijfje, lekker zacht en redelijk dun en die kan je na gebruik weggooien. Wel zo hygi毛nisch 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op Huismus

Op een wattenschijfje, lekker zacht en redelijk dun en die kan je na gebrui ...
Ooh ook slim!

5 jaar geleden

Je kan ook trekzalf proberen?! Dot gebruik ik sinds ik klein ben, en gebruik het bij m'n kinderen ook. Dit werkt hier best wel goed.