791 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mariska5-12

Hier ook vreselijk moe elke dag! Bloedwaardes allemaal in orde.. Volgens pa ...
Ja ik wil ook elke avond om 9u al naar bed🙈🙈 zo moe. Nog geen bloed laten prikken misschien toch maar doen

3 jaar geleden

Ik had niet zoveel last dacht ik en nu (5!! maand later) heb ik ineens zweet en warmte aanvallen, wist ik in de boekenwinkel het alfabet niet meer, haaruitval.. pfffff. Nu al klaar mee 😅

3 jaar geleden

Ik heb ineens last van ‘schopjes’ in mijn buik, ik stond net te douchen en ik zag ook vanaf buiten schopjes, maar meer richting me maag. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen dat dit gewoon mijn darmen zijn ofzo? 😅 Ik ga morgen voor het geval dat een test halen en ik slik de minipil elke dag stipt optijd

3 jaar geleden

Reactie op danelientje

Ik heb ineens last van ‘schopjes’ in mijn buik, ik stond net te douchen en ...
Ik heb dit dus ook sinds een aantal weken... heel bizar 😅 Ik weet niet of je het van buiten ook kunt zien. Voor de zekerheid ook maar getest, maar niks aan de hand 🤔🤭🤣

3 jaar geleden

Reactie op Clen

Ik heb dit dus ook sinds een aantal weken... heel bizar 😅 Ik weet niet of ...
Jaa ik zie het van buiten en krijg ineens spontaan pijn aan me borsten van 😂, gelukkig! Ik ga maar morgen ook even testen

3 jaar geleden

Reactie op Clen

Ik heb dit dus ook sinds een aantal weken... heel bizar 😅 Ik weet niet of ...
Ik heb ook precies hetzelfde!!! Schrok me echt de tandjes, echt met angst een test gedaan maar gelukkig niks aan de hand. Vraag me af wat het is?

3 jaar geleden

Weet totaal niet of het er bij hoort. Maar ineens zulke gevoelige tanden. (Nog nooit gehad!)

3 jaar geleden

Reactie op danelientje

Ja dat heb ik ook. In combinatie met het afvallen en na de zwangerschap veel rauw vlees gegeten dacht ik....ff googelen of je een lintworm kan voelen hahahaha....is niet zo dus :p

3 jaar geleden

Reactie op Kimberly ❤️

Ik heb ook precies hetzelfde!!! Schrok me echt de tandjes, echt met angst e ...
Weet iemand het al?

3 jaar geleden

Reactie op KempM1988

Ja dat heb ik ook. In combinatie met het afvallen en na de zwangerschap vee ...
Hahahahahah, dat is ook wel handig om te weten 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op danelientje

Jaa!!!! Ik herken dit ook... 🙈 🙈 Ohhh.. Ik heb 't zelfs als ik mijn hand langop 1 plek laat liggen 😅😅

3 jaar geleden

Reactie op KempM1988

Weet iemand het al?
Je hartslag?? Er loopt een slagader van boven naar beneden richting je lies en die gaat over je buik geloof ik.

3 jaar geleden

Ik vergeet nog steeds van alles. Heb nog steeds last van hormonen. Zooo vervelend 😫😫

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op KempM1988

Ja dat heb ik ook. In combinatie met het afvallen en na de zwangerschap vee ...
Hier ook schopjes! Misschien zijn het rammelende eierstokken voor een volgende zwangerschap 😂😂

3 jaar geleden

Het kunnen fantoomschopjes zijn 🤷‍♀️ (Wat zijn dát dan...mja)

3 jaar geleden

... Verschuivende ingewanden 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Boos, boos, boos ... Als diegene geluk heeft alleen geïrriteerd. Op alles en iedereen om de kleinste dingen ... herkenbaar? Anyone? 🙏 Ik doe er niks mee verder, maar pff, kost mezelf soms wel negatieve energie 😖

3 jaar geleden

Reactie op KempM1988

... Verschuivende ingewanden 🤷‍♀️
Hee dat gevoel herken ik 🤔

3 jaar geleden

Mijn rug.... Wanneer gaat die normaal doen... 🙈 Vandaag niet eens mijn kleintje uit de box kunnen tillen 😅🙈🤣🙄🙄

3 jaar geleden

Mijn borsten zijn ook in volume geminderd en hangen zo. Zou dit nog bijtrekken?