791 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op vdbd92
Op enkele kleine dingen na ben ik fysiek weer de oude. Ik vind het mentale ...
Ik begrijp je deels ja. Ik heb lang moeten wachten op die dikke buik en door Corona heb ik die niet kunnen showen overal. En nu ben je weer gewoon één van de rest ja..
Alsof er niks is gebeurd..
Mijn vriend wil ook geen tweede. Ik wel dus ik roep dat te pas en te onpas, vooral als zijn vrienden of familie er zijn zodat hij begint te wennen aan het idee van misschien toch 😉
3 jaar geleden
Reactie op Krsh
10x per dag stofzuigen en alle kleertjes/luier van mijn zoontje nakijken of ...
Ben je al naar een bekken fysio geweest? Mijn bekken bleken een beetje scheef te zitten dus ben 1x gekraakt en sindsdien is het veel beter. Plus simpele maar goeie oefeningen gedaan (ook tijdens zwangerschap) wat hielp.
3 jaar geleden
Reactie op Clarakoe
Ben je al naar een bekken fysio geweest? Mijn bekken bleken een beetje sche ...
Tijdens de zwangerschap wel maar ik was al veel te ver over mijn grenzen gegaan waardoor ik al wist dat ik minstens een jaar moet herstellen. Daarnaast nog andere klachten die nu ook worden onderzocht eerst dst dus afwachten. Gelukkig heeft het bij jou geholpen. Bedankt voor het meedenken !
3 jaar geleden
Ik ben me een potje dement en dom geworden 😱 we hadden laatst een intake bij het kdv, en mn zoontje zat in de maximale cosi op het onderstel van dr kinderwagen zeg maar. Maar hij was war aan het huilen dus ik wiegde hem heen en weer. Maar dit hielp niet dus mn vriend had hem eruit gehaald. Waarna ik misschien nog wel een paar minuten lang dat ding heen en weer stond te wiegen🙈
3 jaar geleden
Hier redelijk de goede kant op.
Kan weer goed sporten (nog niet oude niveau natuurlijk maar tijdens zwangerschap ook blijven doen)
Voel me goed.
Enige waar ik heel erg last van heb sinds na mijn zwangerschap is een moeizame stoelgang. Heel vervelend.. heb al medicatie gekregen van de dokter maar als ik daar dan mee stop raakt het weer verstopt en doet het pijn.
en tijdens seks soms ook nog last.
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Ik ben me een potje dement en dom geworden 😱 we hadden laatst een intake b ...
Dat heen en weer wiegen herken ik. Dan is denk ik meer vrouweninstinct. Als onze kleine bij mijn moeder aan het huilen is en zij wiegt hem en geeft hem daarna over aan mij blijft zij ook nog eventjes door bewegen alsof ze hem nog vast heeft. Zelfde ook bij verschillende vriendinnen gezien
3 jaar geleden
Reactie op Rox2020
Ik heb nu sinds een aantal dagen erg last van hoofdpijn.. zijn er meer die ...
Ik heb sinds gisteravond vreselijk hoofdpijn.. geen idee of t met hormonen of iets anders te maken heeft. PCM werkt niet dus ik ga er zo een ibu in knallen.. dat doe ik normaal nooit
3 jaar geleden
Reactie op LMR
Dat heen en weer wiegen herken ik. Dan is denk ik meer vrouweninstinct. Als ...
Haha gelukkig maar🤣
3 jaar geleden
Reactie op bloem1988
Ik heb sinds gisteravond vreselijk hoofdpijn.. geen idee of t met hormonen ...
Ik had het ook! Bij mij kwam het echt door vermoeidheid.
3 jaar geleden
Het gaat goed! De kleine mag is alweer 18,5 week. Tijd vliegt!
Ik ben nu 4 weken aan het werk en het sporten gaat top. De zwangerschapskilos iets minder. Was veel (20kg) aangekomen en moet er nog steeds 6. De eerste 14 kilo was ik binnen 4 weken kwijt. Maar ach! Ben best tevreden, en overtuigd dat er nog meer afgaat als ik het rustig de tijd geef.
Ik heb sinds 2 weken enorme haaruitval. Dat is heel shit.
En mijn brein.. niet OK! Een week voor ik moest beginnen met werken begon het. Eén grote warboel.
En daarnaast blijf ik echt (nog) emotioneler dan voorheen. Mooi dingen, verdrietige dingen. Maakt niet uit. Die tranen komen gewoon 😅😬.
3 jaar geleden
Reactie op Liefkleintje88
Het gaat goed! De kleine mag is alweer 18,5 week. Tijd vliegt!
Ik ben nu ...
Lijk wel alsof ik mijn eigen bericht leest! Ook nog 6 kilo te gaan en haaruitval de afgelopen 2 weken 🤣
Gelukkig nooit alleen!
3 jaar geleden
Reactie op Anemoontje
Lijk wel alsof ik mijn eigen bericht leest! Ook nog 6 kilo te gaan en haaru ...
Haha, oooow arme jij! Joh! Over een half jaar zien we er vast nog beter uit dan voor de zwangerschap 😅😬.
3 jaar geleden
Ik heb ook mega haaruitval en mijn hersenen zijn pudding 😂 begin over een halve maand met een nieuwe baan dus hopelijk gaat het dan beter 😅