21 Reacties
5 jaar geleden
Haha volgensmij heeft het iets te maken met dat het kraakbeen nog niet (helemaal) ontwikkeld is in de oortjes waardoor ze zo soepel zijn
5 jaar geleden
Hier ook. Al een aantal keer aangegeven aan kind en gezin en bij de huisdokter. Ze zouden hiervan geen flaporen krijgen. Dat is iets dat in de genen zit...
5 jaar geleden
Mijn dochter heeft dit ook. Ik vind wel dat ze wat afgezette oren heeft, of het hierdoor komt of omgekeerd geen idee. Ze heeft wel een afgeplatte achterhoofd, misschien is dat de rede dat de oren wat afgezet staan of lijken.
Bij ons in de familie heeft niemand flaporen dus het zal wel goed komen denk ik.
5 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Huh... Wat heb je aangegeven bij kind en gezin....?
Dat mijn zoontje zijn oren dubbel liggen.
5 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Ik kreeg van een verpleegkundige van de kno afdeling te horen dat als je va ...
Ik weet niet hoor. Die van ons ligt altijd op haar rechter oor, die vouwt dan dubbel.
En dat oortje steekt sinds kort wel zichtbaar meer uit dan het andere oortje. Of het toeval is? 😟
5 jaar geleden
Reactie op Yaaaaaan
Ik weet niet hoor. Die van ons ligt altijd op haar rechter oor, die vouwt d ...
Die verpleegkundige had het ook over earbuddies die je online kunt bestellen en door de kno arts kan laten plaatsen. Soort spalkjes die de oren platter tegen het hoofdje houden waardoor de ergste flap van de oren vermindert ofzo...
5 jaar geleden
Reactie op Memmen
Mijn kleine heeft al een beetje flapoortje net als zn papa oma en mijn vrie ...

Wat een mooie foto! 🤩