Hi lieve mama’s,
Wie van jullie heeft ervaring met Charly Cares? Ik ben op zoek naar een oppas voor zo af en toe. Een keer een zaterdagavond of zomaar een paar uurtjes door de weeks. Nu kwam ik ook Charly Cares tegen. Heb daar een aantal “Angels” geselecteerd. Maar hoor ook graag wat ervaringen met het bureau zelf zijn.
Helaas heb ik geen vriendinnen in de buurt met dochters van een jaar of 15 😁. Zo begon ik zelf ooit met oppassen…
Heb je ervaring met andere oppassers in Rotterdam, dan hoor ik het ook graag!!
Vind het lastig…
Ik volg. Ik vind het heel moeilijk om de kinderen achter te laten bij iemand die ik niet ken.
Maar voel me ook heel bezwaard het aan iemand te vragen en dan zelf lekker uit eten te gaan ofzo 😆
Oei.. ik weet niet of ik dat zou aandurven 🙈 ben blij dat mijn ouders en schoonouders dichtbij wonen en wel eens willen oppassen als wij samen weg zouden willen
Oei.. ik weet niet of ik dat zou aandurven 🙈 ben blij dat mijn ouders en s ...
Op mijn oudste, nu 6 heb ik nog nooit een onbekende (wel opvang en BSO) laten passen. Maar ik vraag het eigenlijk alleen als het echt noodzaak is, niet voor een avondje uit.
Op zich wel wat keus uit moeder, schoonzusjes en vriendinnen maar ik vind t gewoon zo moeilijk om te vragen als t niet "moet"