16 Reacties
2 jaar geleden
Mijne drinkt helemaal geen melk wel jogie of chocomelk, sinnasappelsap icethee water slimpie hij lust gwn dat melk niet wel logisch de leven de eerste tijd ook veel op melk moet je je voorstellen dat je de ook maanden op het zelfde moet drinken en elke dag zelfde moet eten
2 jaar geleden
Reactie op Janneke86
Hier krijgt ze in de ochtend nog een flinke papfles met half volle melk. En ...
Hoe maaken jullie die pap? Want heb verschillende geprobeerd maar mijn difrax met 123 speen verstopt steeds
2 jaar geleden
Hoe maaken jullie die pap? Want heb verschillende geprobeerd maar mijn difr ...
Wij hebben dr brown fles dan met een y speen. Werkt perfect. We moeten eigenlijk een bordje geven maar de fles drinkt ze nu zelfstandig en vinden dit wel makkelijk. Heb er nog 1 rondlopen van 4 jaar. Bij haar gaven we het wel netjes met een bordje en lepel 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Janneke86
Wij hebben dr brown fles dan met een y speen. Werkt perfect. We moeten eig ...
Ah oke ja mijne wilde die brown flessen niet maar is al tijd terug hij stopte met 10.5 maand met fles voeding omdat hij al genoeg binnen kreeg volgens cb alleen nu drikt hij dus uit een tuit beker hele dag door wel maar krijgt hij wel genoeg zuivel als hij 4x 250 ml zuivel binnen krijgt
2 jaar geleden
Reactie op tulpje24
Persoonlijk zou ik dit niet geven vanwege het hoge suikergehalte. Wij maken ...
Hij eet wel volle milde kwark met fruit. Brinta lust hij niet (hij krijgt het dan gewoon met een lepel. De fles hebben we een paar maand geleden al weg gegaan). Ik twijfel dus over het suikergehalte. Mijn gevoel zei ook dat dit skyhigh zou zijn tov melk, maar als ik de etiketten lees dan lijkt het tegenovergestelde waar. Zal ze hier neerzetten.
2 jaar geleden
Bij ons lust de kleine ook geen normale melk, optimel neemt ze soms een paar slokken. Ze heeft de voorkeur voor gewoon water uit de kraan.
Heb al van alles geprobeerd, melk met een beetje slimpie, yogi drink etc. Dat wil ze allen echt niet.
Ze wil ook geen water met slimpie, diksap. Heel af en toe krijgt ze 1/3 bio appelsap of peren sap en dan aangelengd met 2/3 water.
Maar hier is het voornamelijk water en thee.
Voor de ochtendpapje gebruiken wij nog opvolgmelk, ga binnenkort proberen met normale melk.
Wel vind ze griekse yoghurt en naturel kwark erg lekker, dit krijgt ze na de avondmaaltijd.
2 jaar geleden
Ik denk dat ze al snel komen op het zuivel: je hebt al boter, kaas, toetje... 300 ml is eigenlijk niet zo heel erg veel.
Maar de mijne drinkt ook niet zo snel melk, alleen als het warm is, ook dit al geprobeerd?
Leuke tip trouwens: pindakaas en bonen zitten ook calcium in. Ik at dit heel veel tijdens mijn zwangerschap, omdat ik zelf nooit melk drink en bijna nooit toetje... Tenzij het ben &jerry is... Maar mijn zwangerschapshormonen trok mij dan onbewust naar de andere voeding toe waar wel dat in zat. Toen ik ongeveer 25 weken zwanger was dronk ik ineens karnemelk!
Over karnemelk gesproken, dit al uitgebropeerd zonder of met een beetje diksap?
2 jaar geleden
Reactie op First-time-mom
Ik denk dat ze al snel komen op het zuivel: je hebt al boter, kaas, toetje. ...
Goede tip. Warm, lauw, koud, vol, halfvol, karnemelk. Krijg het er niet in. Maar gezien de etiketten zit ik nu te denken of optimel misschien niet ook een goed alternatief is. Hij komt op dit moment ruim aan die 300ml, mede door de borstvoeding, maar soms is het wel makkelijk als hij melk zou drinken en optimel hebben wij standaard in huis (ik lust ook geen melk 🙈)
2 jaar geleden
Hier krijgt onze dame 's ochtends ook optimel 🤷🏼♀️ Ze vind het heerlijk, nou prima 🙈
2 jaar geleden
Reactie op newmommy😍
Goede tip. Warm, lauw, koud, vol, halfvol, karnemelk. Krijg het er niet in. ...
Dan heb je inderdaad alles geprobeerd🙈 en is optimel gewoon een prima alternatief. Beter dan Yogi in iedergeval!