11 Reacties
3 jaar geleden
Ja wij hebben dit ook gehad door de opvolgmelk, en ik heb er meerdere dames over gehoord.. het duurde ook even voordat het goed ging, maar nu gaat alles prima!
Doe wat je gevoel je zegt..!
Maar misschien moet je kleine er ook even aan wennen?! Maar nogmaals, doe wat goed voelt.. 😉
3 jaar geleden
Ik geef borstvoeding en ben langzaam aan het afbouwen. Ze krijgt nu 1 voeding opvolgmelk van kruidvat en ze heeft nergens last van
3 jaar geleden
Reactie op MamaMila
Komen de krampen niet door het eten van meer vast voedsel? Of mss is het no ...
We doen sinds 5 maanden groente- en fruithap en dat lijkt prima te gaan, de krampen zijn echt sinds een paar dagen pas, net als dat ze haar flessen ook niet meer leegdrinkt. We geven haar nu weer kunstvoeding #1, even aankijken of ze er anders op reageert 🤷🏼♀️
2 jaar geleden
Hi allemaal! Even een vraagje, onze dochter is recent 1 jaar geworden. Nu las ik laatst dat de opvolgmelk voor deze leeftijd eigenlijke niet echt meer nodig is en dat je beter gewoon halfvolle melk kunt aanbieden. Wat is jullie ervaring hiermee en wat geven jullie je kindje?
2 jaar geleden
Reactie op Larah Pndr
Hi allemaal! Even een vraagje, onze dochter is recent 1 jaar geworden. Nu l ...
Wij zijn er 2 weken geleden mee gestopt.
Ze krijgt nu als ontbijt 1 boterham met beleg en een klein beetje halfvolle melk in haar 360 graden beker.
Als tussendoortje een stuk vers fruit.
Lunch 2 boterhammen met beleg.
Middagtussendoortje (maispufs/ mini rijstwafeltje/ kale cracotte/ baby biscuit)
Het avondeten is of een potje of met de pot mee eten en dan 1 a 2x per week een toetje zoals een danoontje of yoghurt.
Voor ze naar bed gaat krijg ze nog 1 fles van 210 ml Dreumesmelk.
Wij geven alleen nog een klein flesje opvolgmelk als ze bijvoorbeeld om 5 uur 's nachts wakker wordt en we denken dat ze hongerig is. Dan vind ik het namelijk nog te vroeg voor een boterham en meestal slaapt ze dan na dat flesje nog even door!
2 jaar geleden
Reactie op Preggy06
Ze krijgt nu als ontbijt 1 boter ...
En ze drinkt ongeveer 2 bekers water per dag wat eigenlijk gewoon standaard op de salontafel staat of tussen haar speelgoed ligt en waar ze uit zichzelf uit drinkt. Als hij leeg is, komt ze hem ook sinds deze week bij me brengen :)
2 jaar geleden
Reactie op Preggy06
Ze krijgt nu als ontbijt 1 boter ...
Oke thnx voor je reactie! Mag ik vragen welke 360 graden beker je hebt? Wij hebben er 1 maar is geen succes
2 jaar geleden
Reactie op Larah Pndr
Oke thnx voor je reactie! Mag ik vragen welke 360 graden beker je hebt? Wij ...
https://www.bol.com/nl/nl/p/munchkin-miracle-360-trainer-drinkbeker-blauw/9200000039806634/
Duurde bij ons ook even voor ze het door had hoor. Gewoon blijven aanbieden. Doe het zelf af en toe voor aan haar met die beker.
Ik zette hem soms aan haar mond en hielp haar dan met welke beweging ze moest maken (hoofd naar achter) en dan deed ik met mijn vinger dat antilek randje een beetje opzij zodat er water uit kwam. Als ze dan alleen met die beker zat ging ze zelf op ontdekking hoe dat werkt.
Ineens snappen ze het!! :)
2 jaar geleden
Reactie op Preggy06
https://www.bol.com/nl/nl/p/munchkin-miracle-360-trainer-drinkbeker-blauw/9 ...
Oke top! Wij hebben een er 1 van nuby geloof ik maar daar komt met moeite iets uit, ook als we het zelf proberen dus denk dat we even een andere moeten proberen. Thnx voor alle tips en geniet van je dochtertje!