89 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze voor onze jongen😍😍

5 jaar geleden

Baby's Only Sense wikkeldeken oa te koop bij bol.com. Omg hij is zo warm en zacht. H&M heeft kerst pakjes voor beide geslachten. Zalando ook.

5 jaar geleden

Hydrofieldoeken zijn ook erg lekker om in te wikkelen en vaak heel zacht met name van het merk Little Dutch. En niet alleen handig om te wikkelen:) Gebruik deze nog steeds bij mijn eerste die is nu bijna 2, alle andere doeken slijten maar deze blijf echt netjes. H&M heeft hele leuke diverse pakjes voor jongens. Als je wat meer kinderlijk zoekt of fan bent van Disney is C&A echt een aanrader voor mooie zachte pakjes :)

5 jaar geleden

Wij hadden deze laatst bij kruidvat en trekpleister voor 5.99 super zacht en lekker warm.

5 jaar geleden

Bij hema hadden ze laatst leuke kerst kleertjes. Dekentjes heb ik bij babydump gehaald, niet speciaal voor jongens maar hebben in allerlei kleuren.

5 jaar geleden

Wikkeldeken van Snooze baby!

5 jaar geleden

Ik ga er denk ik een bestellen bij madebylon.net

5 jaar geleden

Reactie op DiedeMunnik

Wikkeldeken van Snooze baby!
Inderdaad de snoozebaby die is zo lekker zacht

5 jaar geleden

Ik heb de cocoon van HVID, zo héérlijk zacht 😍

5 jaar geleden

Bij C&A hebben ze een hele leuke kerstcollectie voor jongens

5 jaar geleden

Reactie op firstandlast

Bij C&A hebben ze een hele leuke kerstcollectie voor jongens
De C&A bij mij om de hoek heeft alleen de meisjes spullen en online vind ik nou niet echt veel jongens items.. met kerst print of iets in de richting

5 jaar geleden

Overal leuke pakjes/jurkjes voor meisjes. Maar kan niks vinden voor jongens. Dit moet de laatste zin zijn!

5 jaar geleden

C & A, primark

5 jaar geleden

Een wikkeldeken is ook iets anders dan een inbakerdoek. Een wikkeldeken lijkt op een badcape, maar dan van een andere, dikkere stof. Deze gebruik je bijvoorbeeld in de box, kinderwagen, op de bank, bij het consultatiebureau, evt met voeden als het koud is en sommige kun je ook in de autostoel gebruiken. Dit is overigens geen must, want je kunt dit in principe ook allemaal prima met een dekentje doen. Fijne warme dekentjes die niet belachelijk duur zijn, vind ik die van operuwd katoen (bijvoorbeeld van Jollein of Meyco). Ze lijken een beetje op fleecedekens, maar dan van 100% katoen. Of anders de wollen dekentjes van klippan, maar dat is wel persoonlijke smaak. Qua kerstkleding: het kan zijn dat ze straks bij de zeeman weer leuke kleertjes gaan krijgen. Persoonlijk vind ik de kleding van prenatal of h&m altijd erg mooi. Het kan zijn dat de leuke kerstkleertjes nog gaan komen als we dichter bij de kerst komen.

5 jaar geleden

Ik heb de cocoon van HVID, zo héérlijk zacht 😍
Die is zo fijn!

5 jaar geleden

Deze zag ik laatst bij de Ikea, drukkere print dat wel maar perfecte stof om de baby mee in te wikkelen. Niet te dun, niet te dik en 100% katoen.

5 jaar geleden

Wellicht eens kijken bij Primark. Hadden ze vorige maand al leuke kerstbroekjes en -truitjes voor jongens.

5 jaar geleden

Deze hadden ze 2 weken geleden bij Kruidvat, toen greep ik steeds mis en deze week bij Trekpleister. Ze gaan erg hard dus misschien zijn ze inmiddels al uitverkocht. Ze zijn heerlijk zacht 🥰 Kerstpakjes was ik ook steeds naar op zoek, je moet echt geluk hebben om iets leuks te vinden voor jongetjes. Heb nu inmiddels meerdere outfits van de Hema, prenatal en takko fashion. Bij de prenatal is inmiddels ook een nieuwe collectie uit voor de kerst waar ook een leuk pakje bij zit voor jongens. Succes met je zoektocht!

5 jaar geleden

Ik vind juist superschattige dingen voor jongetjes en minder leuke dingen voor meisjes haha!

5 jaar geleden

Is een wikkeldeken echt een noodzakelijk iets?