89 Reacties
5 jaar geleden
Hydrofieldoeken zijn ook erg lekker om in te wikkelen en vaak heel zacht met name van het merk Little Dutch. En niet alleen handig om te wikkelen:) Gebruik deze nog steeds bij mijn eerste die is nu bijna 2, alle andere doeken slijten maar deze blijf echt netjes.
H&M heeft hele leuke diverse pakjes voor jongens. Als je wat meer kinderlijk zoekt of fan bent van Disney is C&A echt een aanrader voor mooie zachte pakjes :)
5 jaar geleden
Een wikkeldeken is ook iets anders dan een inbakerdoek. Een wikkeldeken lijkt op een badcape, maar dan van een andere, dikkere stof. Deze gebruik je bijvoorbeeld in de box, kinderwagen, op de bank, bij het consultatiebureau, evt met voeden als het koud is en sommige kun je ook in de autostoel gebruiken. Dit is overigens geen must, want je kunt dit in principe ook allemaal prima met een dekentje doen.
Fijne warme dekentjes die niet belachelijk duur zijn, vind ik die van operuwd katoen (bijvoorbeeld van Jollein of Meyco). Ze lijken een beetje op fleecedekens, maar dan van 100% katoen. Of anders de wollen dekentjes van klippan, maar dat is wel persoonlijke smaak.
Qua kerstkleding: het kan zijn dat ze straks bij de zeeman weer leuke kleertjes gaan krijgen. Persoonlijk vind ik de kleding van prenatal of h&m altijd erg mooi. Het kan zijn dat de leuke kerstkleertjes nog gaan komen als we dichter bij de kerst komen.

5 jaar geleden
Wellicht eens kijken bij Primark. Hadden ze vorige maand al leuke kerstbroekjes en -truitjes voor jongens.
5 jaar geleden
Deze hadden ze 2 weken geleden bij Kruidvat, toen greep ik steeds mis en deze week bij Trekpleister. Ze gaan erg hard dus misschien zijn ze inmiddels al uitverkocht. Ze zijn heerlijk zacht 🥰
Kerstpakjes was ik ook steeds naar op zoek, je moet echt geluk hebben om iets leuks te vinden voor jongetjes. Heb nu inmiddels meerdere outfits van de Hema, prenatal en takko fashion. Bij de prenatal is inmiddels ook een nieuwe collectie uit voor de kerst waar ook een leuk pakje bij zit voor jongens. Succes met je zoektocht!