115 Reacties

6 jaar geleden

Ik ben geen oudere moeder, wel een collega gehad die rond die leeftijd is bevallen. Ze vond het vooral een stuk zwaarder was haar ervaring. Ze had wel complicaties gehad maar dat kwam door een auto-ongeluk dus dat mag je niet vergelijken vind ik. Verder was alles prima verlopen bij haar 😊

6 jaar geleden

Reactie op Shirley1990

Ik ben geen oudere moeder, wel een collega gehad die rond die leeftijd is b ...
Thanks voor je geruststelling😊

6 jaar geleden

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt ik ben ook 38 jaar heb een dochter van 12 en een zoon van 10. Ik vind dat ik nu alles veel intenser en bewuster meemaak. Ik let veel harder op ben zelfs wat angstiger. Maar in de tijd van de kinderen had je nog geen smartphone en zocht je niet alle dingen zo op denk ik dan ook.

6 jaar geleden

Hier ook 38. Een zoon die in augustus 16 word en en een dochter van 4. Derde komt in december. En moet zeggen ook angstiger nu . Bij mijn vorige zwangerschappen had ik dit niet. Ook mag ik pas volgende week bellen voor een afspraak bij de dokter

6 jaar geleden

Hallo, ik ben zelf 38 en uitgerekend 23 december. Mijn huidige partner (bijna 42 intussen) en ik droomden ervan om jonge ouders te zijn, maar dat is er door omstandigheden niet van gekomen met onze toenmalige echtgeno(o)t(e). We zijn beiden super gelukkig dat er een baby op komst is, maar we kunnen het bijna niet geloven. We hadden er wel op gehoopt, maar het niet meer verwacht. Ik weet ook niet welke invloed onze leeftijd zal hebben op de baby. Het is ons eerste kindje. 11 mei de eerste echo. Spannend :)

6 jaar geleden

Hoi!!! Ik ben 39 jaar oud en heb twee zoons van 10 en 14 jaar oud. Ik maak alles nu veel bewuster mee en ook iets angstiger dan de eerste twee zwangerschappen

6 jaar geleden

Ik ben 38... En heb al een zoon van 15 en een zoon van 11. Mijn vriend is 10 jaar jonger dan ik... Iets met een "tweede leg" ofzo 😁 Maar ik voel me vreselijk... Ben moe, moe en nog eens moe... En heel misselijk 🙈 Ik hoop dat het allemaal meevalt. In ieder geval leuk dat er een topic is voor oudere moeders 😁

6 jaar geleden

Reactie op Nic2209

Ik ben 38... En heb al een zoon van 15 en een zoon van 11. Mijn vriend is 1 ...
Ik denk dat die vermoeidheid na de eerste trimester ophoudt. Tenminste, dat hoop ik🙂. We kunnen nu inderdaad op de hoogte houden van alles.

6 jaar geleden

Reactie op Miranda80

Hoi!!! Ik ben 39 jaar oud en heb twee zoons van 10 en 14 jaar oud. Ik maak ...
We zijn nu ook veel wijzer nu, he?! 😂😂Hahaaaa

6 jaar geleden

Reactie op Sanneke-24

Hallo, ik ben zelf 38 en uitgerekend 23 december. Mijn huidige partner (bij ...
Echt spannend voor jullie. Wij hebben beiden een kind uit de vorige relaties en nu dit kleintje. Mijn man is ook 42. Veel succes met jullie 1e echo!😊

6 jaar geleden

Ik ben 38 en dochter van 4, ben 16 dec uitgerekend dan 39

6 jaar geleden

Reactie op Nan82

Hier ook 38. Een zoon die in augustus 16 word en en een dochter van 4. Derd ...
Hoi, heb jij dan geen afspraak (echo) bij de vk? Omdat je aangeeft dat je naar de dokter gaat.

6 jaar geleden

Reactie op lambi

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt ik ben ook 38 jaar heb een dochter van ...
Precies, we hebben nu ook toegang tot ( te) veel info waardoor we ons weer extra zorgen maken. Pffff. Positief blijven denken en goed op onszelf letten is het enige wat we kunnen doen. 😀

6 jaar geleden

Hoi! Ik ben zelf 38 en heb zojuist mn 1e echo gehad. Alles okay!! Het is voor mij mn 1e zwangerschap (na een mk) dus heb weinig vergelijkingsmateriaal vrees ik. Succes!

6 jaar geleden

No worries. Ik kreeg mijn eerste toen ik 38 was en nu ben ik 40 en zwanger vd 2e!

6 jaar geleden

Ik ben 41 en zwanger! Eerder dit jaar een miskraam gehad. Hopelijk draag ik deze peanut wel vol. Mijn vriend wordt begin juni ook 41 en wordt voor de 3e keer vader.

6 jaar geleden

No worries. Ik kreeg mijn eerste toen ik 38 was en nu ben ik 40 en zwanger ...
Gaaf zeg! Ik denk dat wij nu ook anders zijn met 40 dan onze moeders en oma’s waren toen ze 40 waren.

6 jaar geleden

Reactie op CarolienJansen

Ik ben 41 en zwanger! Eerder dit jaar een miskraam gehad. Hopelijk draag ik ...
Ik hoop het ook! Positief blijven denken. Succes!

6 jaar geleden

Reactie op JudithV2311

Hoi! Ik ben zelf 38 en heb zojuist mn 1e echo gehad. Alles okay!! Het is vo ...
Geweldig zeg, echt goed nieuws!

6 jaar geleden

Ik ben 39 en nu 7+2, voor ons allebei de eerste! Ik maak me nog niet heel veel zorgen, alleen last van flinke misselijkheid en vermoeidheid. Verder echt prima, we hebben op 26 mei de eerste echo. Is dan met ongeveer 11 weken...