25 Reacties

3 jaar geleden

Ik neem aan dat je recht heb op studiefinanciering? Plus toeslagen? Ik was zelf 18 van mijn eerste en studeerde ook nog, diploma gehaald en alles is goed gekomen!

3 jaar geleden

Wow heftig.. blijf altijd dichtbij je zelf en je keuze! En het komt wel goed voor alles is een oplossing. Zelf ook jong moeder geworden 19 jaar en een jaar in een vrouwenopvang gewoond gewoon puur als jonge moeder en vanuit daar me eigen plekkie❤️ en me dochtertje gaat al na de opvang vanaf 4 maanden 2016..... ivm tot ik me diploma wou halen en guess what dit jaar slaag ik en me dochter word 4! En wat betreft je moeder ik denkt zodra je zwangerschap verder is gevorderd tot ze wel bijtrekt..

3 jaar geleden

Jeetje wat heftig.. Ik heb hier geen ervaring mee. Heb het tot nu toe alleen aan mijn moeder verteld dus nog weinig reacties kunnen krijgen ook. Als je wil mag je mij wel een appje sturen of toevoegen op Facebook als je iemand nodig hebt om mee te praten. Ik wil je best helpen met het vinden van een nieuwe baan ook om je inkomen stabieler te maken. Ben zelf 20 dus weet wel een beetje hoe het is om het gevoel van weinig geld te hebben is..

3 jaar geleden

Bij mijn eerste was ik 21, wel een baan en woonde bij een vriendin in.. verder geen cent te makken, verwekker wilde er ook niets mee te maken hebben.. Van mijn moeder kreeg ik ook van alles over me heen, maar paar weken later toch door hun in huis genomen en hebben ze veel voor me geregeld

3 jaar geleden

Jeetje wat een heftige situatie. Maar het is jouw keuze.. er is altijd wat te regelen! Er zijn zoveel instanties te kunnen helpen! Ik was zelf 22.. uitkering en was 10 weken zwanger toen ik bij mm ex weg ging.. heb ontzettens veel hulp gehad. De huisarts of vk kunnen je daar vast mee helpen. Via fb zijn er zoveel mensen die vanalles weg geven.

3 jaar geleden