13 Reacties

6 jaar geleden

ik denk t niet. want smaakte niet raar omd ast je paar glazen hebt gedronken..

6 jaar geleden

Wel slecht dat dit nog in de schappen ligt!

6 jaar geleden

Reactie op muisje123

ik denk t niet. want smaakte niet raar omd ast je paar glazen hebt gedronke ...
Nee het smaakte alleen een beetje bitter maar k dacht zal wel aan die sinaasappelsap liggen of aan mij smaakt 馃槴

6 jaar geleden

Wel slecht dat dit nog in de schappen ligt!
Vind dat ook echt niet kunnen en ik ga er zo langs om het even te meldde

6 jaar geleden

Ach ons lichaam is sterk. Ik heb zoo vaak dingen gegeten/gedronken dat echt maanden of zelfs jaren over de datum was 馃ぃ

6 jaar geleden

Zit zoveel suiker in dat dat vast geen kwaad kan 馃槀 Er zitten geen rauwe ingredi毛nten in, dus hooguit dat je darmen wat op de hobbel kunnen raken.

6 jaar geleden

Als het goed ruikt en goed proeft is er helemaal niks aan de hand hoor

6 jaar geleden

Als die echt bedorven was, dan was ie wel groen geworden en had je dat zeker geproefd! No worries, je zult het alleen geen week in de koelkast goed kunnen houden ;).

6 jaar geleden

Jumbo heeft wel vaker van die geintjes...ik kijk elk product na op tht wat ik daar koop

6 jaar geleden

Een tht datum is een schatting van wanneer het zal bederven. Het moet er wettelijk verplicht opstaan. Maar vaak kan je dingen een tijd na de datum ook nog eten of drinken, als de verpakking gewoon dicht is.. Misschien dat je een beetje diarree krijgt, maar meer ook niet. Mijn schoonmoeder heeft vaak nog dingen die ze eet die al een half jaar over datum zijn 馃槀 vraag me niet waarom maar die leeft ook nog steeds hahaha

6 jaar geleden

Ik zou wel terug naar de Jumbo gaan hiermee. Dit kan toch niet 馃槄

6 jaar geleden

Ik zou wel terug naar de Jumbo gaan hiermee. Dit kan toch niet 馃槄
Heb k ook zeker gedaan

6 jaar geleden

Reactie op Yaaaaaan

Een tht datum is een schatting van wanneer het zal bederven. Het moet er we ...
Hahah jaa normaal zou ik er niet zoveel mee zitten maar schrik nu toch wel wat meer omdat k weet dat ik een kleine pruim in me buik hem 馃槀馃ズ馃槝