15 Reacties

5 jaar geleden

Wat vervelend voor je. Hopelijk gaat het snel beter en kun je gauw gaan genieten van je kleintje. Het kan geen kwaad als dit een keer gebeurd. Het kan wel kwaad als je de baby heftig heen en weer gaat schudden. Maar bij een enkele keer optillen of bij een boertje hoef je je geen zorgen te maken. Gebeurd bij alle mama's 😘

5 jaar geleden

Zorg goed voor jezelf! 😘

5 jaar geleden

Dat kleine beetje wankelen kan gaan kwaad hoor, gebeurt mij ook wel eens! Uiteraard moet je wel voorzichtig zijn met je baby, maar dit zal echt heen schade toebrengen aan je baby. Pas je goed op jezelf? Zo'n depressie is niet niks. Als het nodig is kun je altijd hulp zoeken

5 jaar geleden

Vooral in de eerste 4 week is mij dit zovaak gebeurd. Het kan geen kwaad. Alles is nieuw en een baby is bewegelijk en maakt soms onverwachts en beweging waar jij heel even niet op verdacht bent. Gebeurd ons allemaal wel is.

5 jaar geleden

Ja hoor, hier een kleintje die het niks vindt als z'n hoofdje vastgehouden wordt 😅🙈 zo af en toe beukt hij z'n neus op m'n schouder 🤭 zo'n nekje kan best wel wat hebben, dus niet elke seconde ondersteunen is echt geen ramp 😉 zorg goed voor jezelf en reken het jezelf niet aan dat je onzeker bent 🤗

5 jaar geleden

Hier een headbanger, vooral als hij honger heeft of tijdens het boeren. Je doet zo voorzichtig mogelijk maar het gebeurt ook wel eens dat hij ineens opzij, naar voor of achter klapt.

5 jaar geleden

Heel veel sterkte & hoop dat je je snel wat beter gaat voelen! Je doet het goed, mama! Zorg goed voor jezelf 🥰

5 jaar geleden

Hier ook een headbanger. Volgens de fysio moet je zo veel als nodig en zo weinig als mogelijk ondersteunen. Met dit advies kun je eigenlijk niks maar uiteindelijk worden ze sterker met vallen en opstaan.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook en denk ook elke keer dat ik mijn kind gesloopt heb. Fijn te lezen dat ik niet de enige ben.

5 jaar geleden

Oh ja dit gebeurt bij mij soms ook, vooral als ik naar der kijk. Dan krijg ik ff een flinke kopstoot omdat ze der hoofdje naar voren laten vallen. Soms ook als ik opsta met haar, gebeurt ook soms dat haar hoofdje naar achter valt. Maar je hoeft je nergens zorgen over te maken, ze doen dit gewoon soms t kan geen kwaad. En zorg goed voor jezelf, zo depressie is niet niks, ik heb er ook nog soms last van

5 jaar geleden

Ik vroeg me dit ook al een tijdje af omdat mij dat de eerste 6 weken regelmstig gebeurde. Blij dat ik niet de enige ben. Ik voelde me dan best een slechte moeder namelijk. Maar ik keek altijd naar de reactie van de kleine en die vertrok geen spier. Als het ze pijn doet, of ze schrikken ervan, zullen ze wel gaan huilen, lijkt me. Veel sterkte gewenst. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

5 jaar geleden

🙋🏼‍♀️ Gebeurt hier ook, kleine headbanger hier. Pas goed op jezelf

5 jaar geleden

Ik dacht dat ook.. alleen van de week met onze dochter naar de manueel therapie geweest en zij zei dat het nekje hoofdje ondersteunen echt wel belangrijk is. Omdat als het telkens naar achter kantelt 'hangt' de nek dan toch een klapje krijgt. En dat kan dan bij de nekwervels problemen veroorzaken. Bijv vast zitten van bovenste wervels. Onze dochter haar nek zat sws al vast. En ze gaf dus de tip om hier goed op te letten.. Maar wil niet zeggen dat gelijk alle kinderen er problemen van krijgen hoor.. En een depressie is zeker niet fijn hopelijk kom je er gauw bovenop.!

5 jaar geleden

Ik was hier de eerste weken ook heel bang voor en het is best vaak gebeurd. Ik werd ook elke keer boos op mijn vriend omdat ik vond dat hij niet voorzichtig genoeg was. Mijn kindje is nu 9 weken en ze is al veel sterker dus dat stelt me gerust. Ik herken je gevoel dus heel erg maar het gaat snel over :)!

5 jaar geleden

Ten eerste niks is een domme vraag. Je bent onwijs liefdevol bezorgd, ze worden steeds meer beweeglijk en ook hier soms wel eens een minder steun momentje, dat kan gebeuren. Je doet het goed! 😘