12 Reacties

één jaar geleden

En? Heb je al een test gedaan? Voor die bekkeninstabiliteit ben ik na mijn zwangerschap naar een goede chiropractor gegaan. Mijn bekken stonden scheef en hij heeft ze recht gezet. Nu, 2 jaar en nog een zwangerschap later heb ik nergens meer last van.

één jaar geleden

Ja, ik heb al getest. Allebei trouwens die van de menopauze en de zwangerschaptest, allebei negatief. Ik ga over een paar dagen weer testen. Zelfs mijn urine ruikt anders. Ik voel me ook echt zoals ik me bij mijn "eerste" zwangerschap voelde. Heb wel vroeg testen gedaan.

één jaar geleden

Reactie op DvGorp

Ja, ik heb al getest. Allebei trouwens die van de menopauze en de zwangersc ...
Ik hoop voor je dat de juiste test straks positief is. Mag ik vragen hoe oud je bent? Ivm menopauze?

één jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ik hoop voor je dat de juiste test straks positief is. Mag ik vragen hoe ou ...
Ben 42 jaar, is nog niet stokoud. Ik weet het, maar mijn moeder was ook jong in de overgang. Begin 40.

één jaar geleden

Reactie op DvGorp

Ben 42 jaar, is nog niet stokoud. Ik weet het, maar mijn moeder was ook jon ...
Hier hetzelfde hoor. Ik ben bijna 42 en mijn moeder was ook vroeg. Maar ga nu helaas versneld in de overgang om medische redenen. Gelukkig heb ik 2 kindjes mogen krijgen.

één jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Hier hetzelfde hoor. Ik ben bijna 42 en mijn moeder was ook vroeg. Maar ga ...
Is helemaal niks als het om medische redenen is, maar goed aan bepaalde situaties kunnen we helaas niet ontkomen. Wij hebben 1 meisje, is al een wondertje. Kon namelijk geen kinderen krijgen, of via kunstmatige inseminatie of ivf. Ben gescheiden, leer mijn grote liefde kennen....en was met een paar maanden zwanger. Ik ben al enorm trots op ons wondertje. En wie weet wat ons nu te wachten staat, hoop snel antwoord te krijgen of via een test, of via huisarts bloed prikken.

één jaar geleden

Inderdaad een wondertje ❤️

één jaar geleden

Weer een test gedaan nu clearblue en nog steeds negatief. Heb urine in geleverd bij de h.a. is gecontroleerd op urineweginfectie, daarin niks gevonden. Wel een kleine afwijking in de bloedlichaampjes dus op kweek gezet. Dus afwachten. En moet bloed gaan prikken, op van alles en nog wat, kan morgen de kaart ophalen. Ben benieuwd, wat er allemaal uit gaat komen. Alleen in mijn optiek is het niet normaal dat ik mijn broeken nog prima pas, de ene dag en de andere dag niet meer....dus moet dat in de gaten blijven houden. We gaan het zien wat er eventueel wel aan de hand kan zijn.

één jaar geleden

Ik hoop voor je dat alles goed is.

één jaar geleden

Eindelijk heb ik sinds net antwoord. Ik geloof dat het erg duidelijk is dat ik in de menopauze zit. In het begin van dan. Zit nog wel te wachten op de uitslagen van het bloedprikken, van de urine weet ik al. Heb een beetje vitamine D te kort. Daar hebben ze pilletjes voor. En voor de menopauze ook, dus zodra ik contact heb gehad met de huisarts dan zal ik hier maar eens voor gaan kijken 😉

één jaar geleden

Reactie op DvGorp

Eindelijk heb ik sinds net antwoord. Ik geloof dat het erg duidelijk is dat ...
Oh wat jammer.. 😘 Kunnen we samen klagen over Opvliegers enzo 😉

één jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Oh wat jammer.. 😘 Kunnen we samen klagen over Opvliegers enzo 😉
Het is wat het is. Alleen ik ga wel kijken om van die bolle buik af te komen, waarschijnlijk flink opgeblazen wat er ook bij zal horen. Dat is een hele goeie, ik doe gewoon met je mee 😘